3. Kapitola Záchrana v poslednej chvíli

66 8 0
                                    

„Na tri! Jeden! Dva! Tri!“ Bum bum. „Ešte raz...“ Bum bum. Lekári oživovali Xandru, ktorej prístroj už dlhšiu dobu pípal a miesto vlnovitej čiary svietila na displeji iba rovná červená čiara.

Prosím Xandra prebuď sa! Nemám toľko energie, no tak poď! Využívala svoju nadprirodzenú schopnosť liečiť Sofia. Túto schopnosť mala spolu so Xandrou. Tá svoju už vyskúšala pri záchrane Chipera, keď sa vážne zranil na vychádzke a jediným riešením ostávalo uspať ho.

„Je tam, ľudia je tam!“ zo sústredenia ju vytrhol lekárov hlas. „Dobrá práca, vospolok! Zaujímalo by ma, čo jej ten náhly kolaps spôsobilo.“ lekársky tím odišiel z izby a sestričky dokončovali svoju prácu. Dievčatá poznali tú príčinu – hádka s Tomášom.

Super! Podarilo sa mi to! opakovala si v duchu šťastná Sofia. Minula som viac ako polovicu svojej energie, ale dokázala som to! Hlúpy Tomáš! Ako jej to len mohol urobiť, veď vedel, že jej stav sa môže kedykoľvek zmeniť. Blázon!

„Poďme už naspäť do domu, chcem ísť jazdiť na Kiare!“ mrmlala Roxa. „Ty nie si normálna! Kamarátka ti skoro umrela, Tomáš odchádza, je tam teraz tá trénerka Kate...“ zúrila na kamarátku Sofia. „Si hrozne sebecká Roxana! Tá kobyla bude čoskoro rodiť! Ale vieš, čo? Choď preč, vypadni! Nebudeš mi tu chýbať!“ zvalila sa na stoličku úplne vyčerpaná, celá sa triasla od hnevu a nevládala poriadne dýchať. S prekvapenou tvárou sa Roxa otočila a s hrdo zdvihnutou hlavou odpochodovala z nemocnice.

Fakt milá kamoška. Ide jej len o peniaze a o kone, vôbec ju nezaujíma to, že jej kamarátka je polomŕtva! Celý svet sa musí krútiť iba okolo nej! zúfalo vzdychala Sofia a neprítomne hľadela cez okno do izby. To si na to vážne až teraz prišla? dievča sa trhlo od ľaku, keď sa jej v hlave ozval známy hlas. Okolo nej nebol nikto, jediná osoba na blízku bola Xandra, ale tá mala ešte stále zatvorené oči. Prečo si o mne myslíš, že som polomŕtva? Za to, keď nedokážem ešte otvoriť oči, neznamená, že nežijem! Počula som váš rozhovor a myslím si, že ak chce jazdiť, tak nech jazdí, aspoň sa kone nebudú nudiť. A inak dík za záchranu. Chudák Sofia neverila, že je vôbec niečo také možné, veď si to možno len nahovára, blúzni, určite blúzni, toho nie je normálne! Xandra, si to ty?

Jasné, že som to ja koho iného tu vidíš?  uškrnula sa aby Sofia videla, že je to naozaj ona. Prepáč, ale nemyslela som si, že ti tie schopnosti až tak urýchlia regeneráciu tela. Pravda, urobili to už raz, ale nemyslela som si, že sa to stane znova! Ale som rada, že som ti aspoň trošku pomohla s mojou energiou. No teraz si potrebujem oddýchnuť, zajtra sa porozprávame.

„Pozri kto k nám zavítal!“ potriasol Chiper hrivou.

„Och, zas bude chcieť aby som skákala keď ma zle navedie!“ frkla od hnevu Kiara.

„Presne, nenávidím ju!“  vykopol zadnými Chiper a odbehol na najvzdialenejšiu časť ohrady.

„Ahoj, ty budeš asi Xandrina kamarátka, však?“ milým hlasom oslovila Kate Roxu. „Prišla som si zajazdiť na Chiperovi, Xandra mi to dovolila. Mohli by ste mi ho pripraviť? Idem sa ešte prezliecť a keď prídem nech je už nachystaný!“ rozmaznaná Roxa dirigovala Kate.

Čo si ona o sebe myslí? Ja nie som žiaden poslíček alebo jej sluha! Tak rada by som jej niečo povedala, len škoda, že jej rodičia mi hneď dokážu vybaviť miesto v tom najlepšom chládku... nahnevane zobrala Chiperove sedlo a išla ku ohrade.

„Chudák ty Chipinko. No vidíš, aj Kate, ktorá je tiež poriadne rozmaznaná si o tom ružovom malom prasiatku myslí to isté ako my! Náhodou mne už teraz Kate príde celkom milá, čo myslíš?“ pokojne prežúvala trávu Kiara. „Ty si nabúrala do stromu alebo čo? Ona a milá? No jasné! Veď sa na ňu pozri: to oblečenie, tá chôdza a ako sa predvádza miesto toho aby pevne sedela v sedle! Mám sto chutí ju vyhodiť zo sedla keď si na mňa znovu sadne. Ako úžasne potom bude vyzerať to jej super nablýskané drahé oblečenie?“ škeril sa Chiper, keď sa ho Kate snažila chytiť.

Anglické pastvinyWhere stories live. Discover now