Belki Bir Umut Vardır

23 7 0
                                    

Hayatta yaşadığımız her şey başka bir insanda farklı zamanda başına gelebilir. Bu durum kaçınılmazdır. Hayat hiç beklemediğiniz anda çıkar karşınıza. Mary McCarthy'nin  dediği gibi ''  Yaşamԁa asla geriye bakmamayı ve pişmanlık ԁuymamayı bir kural olarak benimseyin. Her gün, her saat bilinmezlikler içinԁe yaşıyoruz '' . Geriye dönmek isteyen her insan unutamamıştır bazı şeyleri. Elinde değil yüreğine gömmüştür anılarını. Ali de annesi öldüğünde seda'yı aramıştı gözü.  Annesi öleli aylar geçmişti geçmesine rağmen ama o kötü ve en dipteyken yardım istemesine rağmen seda'nın umrunda olmamıştı. Bir gece ali odasında oturup düşünüyordu masum masum. Bir kahve yaptı kendine sonra da camın kenarına geçip yıldızları izleyip hayallerini , yanlızlığı ve hepsinden öte kalbinden geçen seda'yı düşünüyordu gecenin karanlığında. Herkes uykusunda uyurken o kara kara düşünüyordu hayatını. Sonra bir anda pencerinin önünden ambulans geçti. Ali merak etti pencereden kafasını çıkarıp nereye gidiyor diye.  Sonra o ambulans sedaların apartmanının önünde durdu aniden. Ambulanstan hemen görevliler indi , seri ve hızlı adımlarla apartmana girdiler. Ali'nin de içine kurt düştü belli belirsiz. Hemene üstünü giyinip koşarak apartmanın önüne geldi. Görevlilerden bilgi aldı sordu kaçıncı kata geldiklerini. Görevliler  3. kata geldiklerini söylediler. Hemen yukarı çıktı hızlı adımlarla. Kapının öüne geldiğinde seda hıçkırıklar içinde ağlıyordu. Hemen yanına gitti, teselli etmeye  çalıştı . Aklına annesinde yaşadığı durum geldi. Ama o aldırış etmedi , sedaya öyle sarıldı ki sanki seda'da böyle bir sarılmaya , teselliye ihtiyacı vardı. Hemen seda'nın gözyaşlarını sildi elleriyle sonra sarılarak merdivenden indiler. Seda'yı öpen çocuk yoktu yanında. Herşey hastalıkta , sağlıkta belli oluyor diyorlar ya aynı durum işte. Sonra seda çocuğu aradı ve durumu söyledi. Çocuk ''işim var seda şehir dışındayım'' dedi. Ali onu aradığını görünce üzüldü ama o herkes gibi değildi bırakmadı onu yalnız başına. Hastaneye vardıklarında hemen tedavi altına alındı seda'nın annesi. Seda saçları dağılmış , gözlerinden yaş eksik olmuyordu. Çünkü hayatında kimseyi kaybetmişti , bilmiyordu bu duyguyu. Ali tüm gücüyle sarıp sarmaladı seda'yı. Doktor bir zaman sonra çıktı ve hasta yakınlarına o güzel ve iç rahatlatıcı haberi verdi.  Doktor '' Fikriye hanım hipertansiyon hastalığı  olduğu için tansiyonu vurmuş kalp krizine sebep olmuş. Allahtan ki korkulcak bir şey yok. Sinir ve stresten uzak durmasını sağlayın yeter '' dedi. Seda da öyle rahatladı ki az önce dağılan kız , bir anda yüzünde güller açtı . Ama ali'nin onun yanında olması destek çıkması da vardı. Ali düştüğünde umrunda olmadı seda'nın ama seda düştüğünde dibe aldı destek oldu. İşte bir anda neler yaşandı. Hiç beklenmedik bir anda seda'nın annesi de habersiz ölüm gelicekti belki ama kurtuldu bi şekilde. İşte hayat garip ama herşeyde bir umut ve bir hayır vardır.  Yeter ki umudunuz ve ümdiniz eksik etmeyin sol tarafınızdan ..

  Yeter ki umudunuz ve ümdiniz eksik etmeyin sol tarafınızdan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Büyüyen YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin