8.

167 18 0
                                    

    Calvin

     Vaatasin, kuidas Roxy tüdrukutega keset saali tantsis ja naeratasin.

     "Hei, kas teeme veel mõned shotid?" ütles Hardin veidike ärritunult. Ilmselt oli ta seda juba küsinud, kuid ma ei kuulnud teda.

     "Jah," pomisesin ja pöördusin tagasi mehe poole. Haarasin letilt alkoholiga täidetud pitsi ja kallasin kõrist alla. Tuttav kõrvetav tunne läbis kurgu ja see pani mind veelkord naeratama. Pöörasin pilgu uuesti Roxy poole, kes tantsis nüüd mingisuguse võõra mehega. Mees oli keskealine, brünett ning õllekõhuga ja paistis väga purjus olevat. Kuid naervat Roxanne'i see ei huvitanud ja ta vajus oma kerge kehaga mehe rinnale, kui too käed ümber neiu piha põimis.

     "Jälle sa vahid seda Roxanne'i," naeris Riho üle muusika ja togis mind vastu õlga. „Vaata ette, kui sa Bryaniga mingeid jamasid ei taha."

     "Miks Bryan siia puutub? Nad ei ole koos ja pealegi pole Roxy temast huvitatud."

     "Sa tead, et Bryanile ei meeldi, kui tema naisi vaadatakse," sekkus nüüd vestlusesse ka Harvin. Pöörasin jälle pilgu tantsiva Roxy poole. Kiire muusika oli vaheldunud aeglase ja romantilisega lauluga. Mehe käed jooksid mööda neiu puusi tagumikule ja uuesti seljale. See ärritas mind ja ma ei suutnud ennast kontrollida. Kulistasin alla ülejäänud Harvini tellitud shotid ja kihutasin tantsupõrandale. Haarasin tantsiva mehe kratist ja tõmbasin ta Roxyst eemale.

     "Kuule! Mida sa õige endale lubad?" karjus mees valjusti ja astus mulle sammu lähemale, aga alkohol oli teinud oma töö ja pani mehe raskelt põrandale kukkuma. Lähedal tantsivad inimesed pöörasid hetkeks pilgud meie poole, aga ei lasknud ennast rohkem häirida.

     "Calvin!" hüüatas Roxy, kui mehe maast püsti sikutasin ja kõva obaduse vastu ta vasakut silma lõin. "Kas sa oled segi?"

     Mees aga ei lasknud ennast rohkem klobida ja virutas löögi vastu minu alahuult. Tundsin, kuidas tugevad käed minust haarasid ja ennast veidi pöörates nägin üht endavanust kutti mind kinni hoidmas. Ta sarnases väga Roxyga tantsinud mehega. Mu lahti pääsemine oli võimatu, seega kasutas mees juhust ja lõi veel ühe obaduse vastu mu lõuga ning siis vastu paremat silma.

     "Rahunege maha!" karjus meie vahele trüginud Harvin ja lükkas minuga kakelnud mehe diivanile istuma. Riho seisis ta kõrval ja vaatas, et mees vagusi istuks. Mind hoidnud kutt lasi minust hetkega lahti ja pöördus minekule. Harvin aga sellega rahul polnud ning vedas mehe klubiuksest välja. Pühkisin käeseljaga verist huult ning pöördusin Roxy poole, kes mind juba pingsalt vaatas. Tüdruku silmis oli hirm ja kui talle lähemale astusin, ta taganes ning jooksis samuti uksest välja.

     "Persse!" vandusin vihaselt ja kõndisin rutates klubist välja. Õues oli pime ning näha oli ainult suitsetajate hõõguvaid sigarette.

     "Hei, kas saaksin ka ühe?" küsisin Harvinilt, kes klubi ees trepil istus ja sigaretti kimus. Mees ei öelnud midagi, ulatas mulle suitsupaki ja kustutas koni.

     "Sa keerad end räige sita sisse mees, tead või?"

     "Seda sitta, mis minu elus toimub, ei saa hullemaks muuta," vastasin pead raputades ja istusin ohates trepile.

     "Seda arvad sina praegu," pomises Harvin ja tõusis. Ulatasin suitsupaki mehele tagasi ja tõmbasin sügava mahvi sigaretisuitsu. "Roxy läks klubi nurga taha. Sa ei pea minema teda lohutama või midagi, kuid ütlen seda selleks, et ta veel mingisse jamasse ei satuks."

Peaaegu täiuslikWhere stories live. Discover now