"Ma räägin sulle sellest alles nüüd, kui mõistan kõik infokillud kokku panna. See juhtus aastaid tagasi, kui me poistega klubisse läksime. Saime üle pika aja kokku ja otsustasime tähistada. Tantsisime naistega, jõime ja naersime. Siis tuli Robert mõttele autoga sõitma minna, aga keegi meist polnud ju kaine. Tegime isegi peaaegu avarii, aga Harvinil õnnestus viimasel hetkel roolist haarata ja Robert vajutas pidurit. Ma ei tea, mida ta tegi seal, aga ühel hetkel nägin su õde tee ääres istumas. Ta kõrval oli pudel viina ja mingisugused tabletid, hiljem selgus, et ta proovis enesetappu teha, aga üledoosist jäi veel palju puudu. Kordi mõtlesin, kuidas oleksime saanud päästa ühe noore neiu elu, aga selle asemel hoopis rikkusime selle veel rohkem. Aitasime Sammy autosse ja jootsime talle veel rohkem alkoholi. Robertil olid mingisugused tabletid ja nii see alguse saigi. Ma ei teadnud, et ta neid ainult Sammyle andis, seetõttu tüdruk oligi liikumatu ega püüdnud vastu vaielda. Kuulasin silmi kinni pigistades pealt, kuidas Robert ja Sam teda korduvalt vägistasid. Meie Harviniga ei teinud midagi, me lihtsalt seisime ja lasime neil seda su õega teha.
Me kulutasime pool õhtut vaieldes selle üle, mida peaksime temaga tegema. Ma olin argpüks ega julgenud teda kaasa võtta. Tõstsime ta Harviniga autost välja ja asetasime maantele ta jakile pikali. Vaatepilt oli kohutav! Ta kehale olid tekkinud sinised muljumisjäljed, ta riided olid lõhki, sukad rippusid ta peenikestel jalgadel ja silmad olid verd täis valgunud. Ta lihtsalt vaatas mind, tõstis vaevaliselt oma käe mu jalale ja palus mind. Ta palus, et me nii ei teeks, kuid ma ei hoolinud. Tahtsin sealt ära saada. Võin vanduda, et isegi too läbi klohmitud mees ei näinud välja nii hirmutav. Nägin, mida mu vend tegi süütu tütarlapsega, ja hoidsin taaskord suu kinni.
Kahjuks oli ta aga peole tulnud Mariaga ja too hakkas teda otsima. Tegin seda koos temaga, kuid pakkusin, et võib-olla oli Sammy hoopis koju läinud. Kui aga ajalehest lugesime, et Sammy oli alajahtunult maantel surnud, tekkis meil hirm. Meie DNA oli kogu tema kehal, aga ometi vaikiti see maha. Me ei kuulnud sellest enam sõnagi. Noore tütarlapse kahtlane surm jäi lahenduseta. See oli nii, kuni kohtasin sind. Ma tundsin sinus koheselt ära Sammy. Sa võid arvata, et olete välimuselt niivõrd erinevad, aga ometi on teis nii palju ühist. Teil on ühesugused silmad ja naeratus. Siiski on sinus midagi, mida pole kelleski teises. Sa oskad andestada, anda, usaldada ja armastada.
Ma ei palu sinult andestust ega mõistmist. Ma olen koletis. Mina jätsin su õe surema. Olen nii palju kordi püüdnud ennast lohutada lausega "Ta tahtis endalt nagunii elu võtta", aga see ei toimi. Ma tean, et oleksin saanud ta hoopis päästa. Päästa sellest, mis tõukas ta endalt elu võtma. Ma tundsin seda teemat väga hästi, aga teadsin, et Sammy jaoks oli pääsetee. Ta oleks võinud elada veel aastakümneid ja mängida kitarri. Ma olen kindel, et ta laulis nagu ingel ja ta tegi iga inimese oma elus õnnelikuks. Nagu sina teed minu. Ta vääris ainult parimat ja meie võtsime selle temalt. Ma ei andesta endale seda iial.
Olen lubanud sulle korduvalt, et ei lase kellelgi sinu üle võimust võtta ja lubanud niivõrd palju asju. Ma ei tahtnud olla see, kes seda teeb, seega hoidsin seda saladuses. Mõte sinu kaotamisest tundus talumatu. Mõtlesin ajale, kui sind enam ei näe, ei näe sind naermas või mõtlikult raamatut lugemas. Tundub võimatu olla sinust eemal. Selleks vajan ma, et sina mind eemale lükkaksid, nagu tegid tol õhtu enda korteris või ükskord klubis. Lükka mind oma elust välja, sõima mu nägu täis ja löö mind, kuigi ma ei unusta sind iial. Sina õpetasid mulle, et maailmas on olemas armastus. Olgugi et armastus käib viha ja kurbusega käsikäes, sain õppetunni, et kõik pole vaid must-valge. Tahan, et leiaksid oma printsi valgel hobusel ja sa tõesti oled printsess, arva sa ise, mida tahad. Meie elu pole miskit nii klišee, nagu sulle korduvalt väitnud olen. Ava ennast ja sa näed, et maailmal on sulle nii palju pakkuda. Meie ei ole oma aja Romeo ja Julia. Sina oled Julia õigele Romeole ja mina olen lihtsalt must kass, kes su elust läbi kõndis ja jama kaasa tõi."
YOU ARE READING
Peaaegu täiuslik
RomanceÜheksateistkümne aastane Roxanne on õnnelik, kui tal avaneb võimalus minna Briswoodi üikooli. Tüdruk veedab kogu suve planeerides elu Briswoodis ja loeb päevi, kuni pääseb põrgust, nimega kodu. Vägivaldne isa hoiab päevast-päeva ema oma hirmu all ja...