6. BÖLÜM: "SORULAR."

786 83 35
                                    

6. BÖLÜM: "SORULAR."

Arabayı barın önünde durduran Cesur, dönüp bana bakmaya başladığında kaşlarımı çattım.

"Ne?"

"İn hadi."

Somurtarak arabadan indim ve Cesur'un yanına geçerek ona bakmaya başladım. "Bunu yapmak zorunda mıyım?"

"Benimle beraber bir işe girişeceksin, Gece," diyerek kolunu omzuma attı ve suratını suratımın hizasına getirmek için hafifçe eğildi. Ardından suratına bir sırıtış yerleştirmişti ve bu düzgün dişlerinin ortaya çıkmasına neden olmuştu. "Herkes senin adını benimle beraber anmalı, Araz'la değil."

Tanrım.

Araz'la bir düşüncemiz olduğu için buradaydım.

Cesur ise bana 'Seni benimle anmalılar' diyordu.

Umursamaz görünmeye çalışarak omuz silktim. En fazla ne olabilirdi ki?

İçeriye girdiğimizde omzumdaki elini çekti ve önden ilerlemeye başladı. Ben de arkasından ilermeye başladığımda, bomboş barda rahat rahat ilerleyerek barmenin yanına ulaştı.

Bar sandalyelerinden birisine oturarak bana bakmaya başladığında, yanındaki sandalyeye oturarak dirseklerimi masanın üzerine koydum.

"Bar şu anda kapalı," diyen barmen kafasını kaldırdı ve Cesur'u gördüğünde kaşlarını kaldırdı. "Cesur Abi, sen miydin?"

Cesur sırıttığında barmen kafasıyla arka tarafı göstermişti. "Patron arkada ama yanında kız var abi, haberin olsun."

Cesur kaşlarını çatarak derin bir nefes aldı ve ayağa kalkarak bana döndü. "Sen bekle burada, birazdan geleceğim."

Cesur gittiğinde barmen birkaç saniye bana bakmış, ardından ise işine geri dönmüştü ancak bu, konuşmasını engellememişti. "Cesur Abi'nin yanında ilk defa birisini görüyorum. Neyisin? Sevgilisi felan mı?"

Onu cevapsız bıraktığımda dönüp bana bakmış, ardından ise sırıtarak kafasını sallamıştı. "Tam kendisine göre bir kadın bulmuş belli ki."

"Bu kanıya nereden vardın?"

Gözlerimin içine bakmaya başlayarak omuz silkti. "Çok güzel bir kadınsın. Cesur Abi'nin yanına yakışacak kadar güzelsin hem de. Cesur Abi çok ters ve sessiz bir adam, sen de öylesin belli ki. Ona da zaten böylesi yakışırdı, Cesur Abi'nin yanında etrafta pembe kıyafetleriyle gezen bir kadın düşünemiyorum."

Suratımı buruşturduğumda gülerek geriye çekildi. "Ama seni bu tarz ortamlara sokmasına şaşırdım açıkcası. Seni kaptırabileceğini hiç düşünmüyor olmalı."

Herhangi bir şey söylemediğimde bardakları silmeye devam etmişti. Birkaç dakika sonra Cesur geri gelmiş ve elinde tuttuğu paraları sallayarak sırıtmıştı.

Barmen gülmeye başladığında Cesur dudaklarını yaladı. "Patronun bir daha arka tarafa kız atmaması gerektiğini öğrensin, Hasan," diyerek gözlerini bana çevirdi. "Hadi, gidelim."

SORUN DEĞİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin