-10-

1.4K 116 35
                                    

İyi okumalar! Bu bölüm çok hoşuma gitti. Bu bölümden sonra ciddi anlamda maceralar başlıyor. İşler karışacak. Zaten anlayacaksınız bölüm sonunda.

İyi okumalar :)

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Maya sözüm vardı birine, bu gece bakamadım, yarın bakacağım artık. Heroes's Holiday'e de bir göz atın. Onu da TFF'den buraya ekledim :) 

Multimedia'yada Annabeth var ^-^

- - -

Hayaletler.

''Lütfen sıraya girin.''

Athena'nın emriyle Percy ve diğer melezler sıraya girdiler. Annabeth Percy'nin hemen arkasındaydı. Yine de Percy arada bir onun orada olduğundan emin olmak için kaçamak bakışlar atıyordu. Annabeth ona gergince gülümsediğinde mecburen önüne döndü.

''Başınızda Demeter olacak.'' dedi Athena. Demeter buğday rengi elbisesi, griye yakın saçları ve somurtuk ifadesiyle yanlarına geldiğinde herkes sus pus oldu.

''Gözlerinizi kapatın ve el ele tutuşun.'' diye emretti Demeter. Percy  Annabeth'in ve diğer yanındaki kızın elini tuttuğunda herkes el ele tutuşmuş gözüküyordu. Percy derin bir nefes alıp gözlerini kapattı.

''Gözleriniz açık olursa ölürsünüz. Bu yüzden ben söyleyene kadar gözlerinizi açmıyorsunuz, anlaşıldı mı?'' Demeter'in sözünü onaylayan sesler çıktığında sesler çıkmaya başladı.

Percy bir an başının döndüğünü sandı. Ama hayır, yer oynuyor gibiydi. Percy'nin bastığı yer hiç de sabit değildi.

Saniyeler sonra Demeter'in sesi duyulduğunda Percy gözlerini açtı. Yeni Olimpos'taki ışıktan sonra yeraltındaki karanlık ona garip gelmişti. Etrafına baktığında ister istemez gözleri uçuruma kaydı. 

Bakışlarını Annabeth'e çevirince onun da oraya baktığını gördü. Hafifçe elini sıktığında Annabeth bakışlarını Percy'ye çevirip gülümsedi.

''Hoşgeldiniz.'' Hades'in sesiyle Annabeth Percy'nin elini bırakıp bakışlarını o tarafa çevirdi. Hades neredeyse hiç değişmemişti. O atletik bedeni, üstündeki cüppe. Diğer tanrılar gibi yıkılmış gözükmüyordu.

''Kızım nerede, Hades?'' diye sordu Demeter.

''Sarayda.'' dedi Hades adeta homurdanarak. Demeter gözlerini devirerek Hades'in geldiği yoldan saraya doğru yürümeye başladı. O gözden kaybolurken Hades konuşmaya girdi.

''Sevgili kardeşim Zeus, size burada şu hayaletleri nasıl kontrol altında tutabileceğinizi öğretmemi istemiş.'' dedi bakışlarını Asphodel'e çevirerek.''İşin aslına bakarsanız, bunu ben ve melezlerimden başkası yapamaz.''

Annabeth itiraz edecek oldu ama Hades onu eliyle susturdu.''Ama, bir istisna var. Bu çok kullanılan bir yöntem değildir. Güvenli de değildir zaten.''

Derin bir nefes aldı.''Çok nadiren hayaletler, kendilerine lider gördükleri kişilerin emirlerini uygulayabilirler.''

''Ya görmezseler?'' diye sordu Annabeth.''O zaman hayaletler savaştayken bize de saldırabilir.''

Hades bilmiş bir edayla gülümsedi.''Athena'nın kızı, hayaletler, benim emirlerimden sonra, güce hizmet ederler. Bu yüzden sizin de içinizde güçlü olmanız gerekir. Benim emirlerimle asla karşı tarafın emrine girmeyecektirler. Ama sizin emrinize girmeleri, size bağlı.''

Annabeth tatmin olmuş bir şekilde başını salladığında bakışlarını Asphodel'e çevirildi. Percy'yse kaşlarını çattı.

''Peki, şimdi ne yapacağız? Yani, bilmemiz gerekenler bu kadar, tekrardan dünyaya mı dönüyoruz?''

The Last Time (Percy Jackson Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin