7. Commitment

154 3 1
                                    

 Voordat ik het wist was het weer zaterdag. Ik verheugde me op de film. Nou, ik verheugde me meer op het kijken van de film met Jonathan. Ik maakte me op en zorgde dat ik mooie kleren aanhad.

Toen ik aan kwam lopen stond hij al in de deuropening. Hij leunde tegen de rand aan. hij droeg een zwart T-shirt met een normale spijkerbroek. Mijn hart sloeg sneller als ik hem zag. Ik liep richting hem en hij pakte mijn hand aan.

binnen zag het er weer net zo uit als vorige week. We gingen weer op de bank zitten en we zette de film aan. ik stond op om wat popcorn te pakken en stootte per ongeluk tegen het glas dat Jonathan vast had. Alle cola viel uit het glas op zijn shirt.

“sorry!” zei ik en ik probeerde het weg te vegen met mijn hand en toen keek ik op in zijn prachtige bruine ogen. Ze straalde prachtig terwijl hij me diep aankeek.

 “het geeft niet.” Zei hij.

 Hij trok zijn natte shirt uit zonder het oogcontact te verbreken. Die ogen betoverde me elke keer weer. Ze hadden een bepaalde magie over zich heen.

 Hij kwam dichter naar me toe. Mijn hartslag sloeg slagen sneller en ik voelde me warm van binnen worden. Hij pakte de achterkant van mijn hoofd vast en drukte toen zijn lippen op de mijne. hij zoende me zacht terwijl hij zijn arm om mijn middel sloeg. Instinctief sloeg ik mijn arm om zijn nek. de zoen werd nu meer gepassioneerd. Hij drukte me tegen zich aan en mijn handen gingen door zijn haar.

James. Leah. Deze namen schoten door mijn hoofd. Ik trok me terug uit de kus. Jonathan keek verward en een beetje gekwetst.

“wat is er?” vroeg hij. ik keek in zijn ogen en bezweek weer bijna, dus keek ik weg.

“het is niets het is gewoon, Hoe kan ik in godsnaam zo vlak na James al met een andere jongen zoenen?! Ik hield van hem, Jonathan, en toch zoen ik met je!” gefrustreerd ging ik met mijn hand door mijn haar. Ik voelde zijn diepe zoen nog steeds op mijn lippen.Hij keek eerst gekwetst maar nu kijkt hij begripvol en zorgzaam.

“Ik begrijp het. Ik had je ook niet moeten zoenen, het was dom van me. Je bent het eerste meisje dat ik leuk vind na Stephanie. Maar dat is niet het enige hé?” hoe wist hij dat ik ook met Leah zit?!  

“het is niets.” Antwoorde ik terwijl ik wegkeek en mijn hoofd schudde.

“Fiona, ik kan het in je ogen zien. Wat is het?” hij keek me aan.

“ Het is Leah, ze vind je een soort van leuk. Ik kan het mijn beste vriendin niet aandoen dat ik ervandoor ga met haar crush! Jonathan, ik vind je heel leuk maar we KUNNEN niet samenzijn.” Ik ging weer op de bank zitten en verbergde mijn gezicht in mijn handen.

“we komen er wel uit.” Zei hij en hij ging langs me zitten terwijl hij zijn arm om me heen sloeg en zijn hoofd tegen de mijne aanlegde.

My Best Friends Lover (dutch)Where stories live. Discover now