Vrijdagavond. Het is al tijd voor het gemaskerde bal.
Ik trok een lange blauwe jurk aan en maakte me snel op. Vanavond zou een avond worden zonder stress en gewoon even genieten en dansen.
Ik vertrok snel naar het gemaskerde bal terwijl ik mijn masker opzette.
Ik liep naar binnen en hoorde leuke dansmuziek en zag iedereen in prachtige jurken.Zie ik er wel goed genoeg uit? Ik liep snel naar binnen en pakte eerst een drankje en ging erna de dansvloer op.
Opeens voelde ik handen op mijn heupen en ik ging gewoon door met dansen. Zijn aanraking voelde geweldig. Het voelde bijna als... Jonathan. Ik draaide me om..
Er was niemand alleen maar een grote groep met onbekende dansers die niet eens leken te merken dat ik er was.
Ik liep weer weg en pakte nog een drankje en ging even uitrusten op een stoel.
Mijn ogen ontmoeten die van hem. De meest mooie jongen die er bestaat. Ik kon zien dat hij nog blauwe ogen had en zijn zwarte haren zagen er zo zacht uit. Hij liep mijn richting op.
“Mag ik deze dans van u, schone dame.” Zei hij en ik giegelde. Ik nam zijn uitgestoken hand en hij leidde me de dansvloer op. Een langzaam nummer kwam en ik sloeg mijn armen om zijn nek terwijl hij zijn handen op mijn heupen legde.
"Je ziet er prachtig uit." ik giegelde en keek omlaag.
" Dankje. Je ziet er zelf ook goed uit." Ik keek omhoog, diep in zijn doordringende ogen. Ze zijn zo blauw, ik kon er wel in verdrinken. ik was compleet in trance.
Ik merkte niet eens dat we nog maar centimeters van elkaar verwijdert waren toen ik zijn ogen naar mijn lippen zag flitsen.
Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen de mijne en vuurwerk ging af. mijn buik maakte koprollen en er gingen electrische stromen door mijn lichaam.
onze lipen kwamen los van mekaar en hij keek eerst blij maar daarna verward. plotseling was hij weg.
wat gebeurde er net?
Ik rende naar de uitgang om hem terug te vinden. Mijn buik was nog steeds onrustig van de kus.
hij was weg.
********************************
Ik kwam eindelijk thuis en was erg in de war.
Ik maakte me snel klaar voor bed maar kon niet in slaapkomen.
ik dacht aan hem. de jongen van het bal. Hij is iets anders. hij heeft. nieuwe gevoelens losgemaak.Ik heb iets gevoelt dat ik tot nu toe nog maar 1 keer voelde. james. Ik miste hem. maar ik moest hem vergeten. hoe probeerde ik dat?
Jonathan. Ik hou van hem. Hij is lief en gevoelig maar Leah houdt ook van hem. en hij gebruikt Leah om me jalours te maken. Niets kan tussen Leah en mij komen.
en dan hebben we Dylan. Mijn beste vriend die ik gebruik om Jonathan jalours mee te krijgen. en hij is op Leah.
Dit is een warboel. Dit moet stoppen.
YOU ARE READING
My Best Friends Lover (dutch)
RomansaFiona is je normale tienermeisje ze heeft goede vrienden, een vriendje en vind alles wel prima in haar leven. Als onverwachts haar vriendje sterft blijft ze met een gebroken hart achter. Als ze samen met Jonathan een project moet gaan doen beginnen...