6. friends

154 2 0
                                    

Het eerste wat er gebeurde toen ik het schoolplein opfietste was Leah die op me af kwam rennen.

“en, zei hij wat over mij?” vroeg ze. Ik antwoorde.

“ehm, nee, er is helemaal niets over je gesproken.” Zei ik.

“ow , okee.” Ze draaide zich om en liep weg. Liep ze nu net gewoon weg? Ik had geen tijd om er te veel aan te denken want de bel ging. Tijd voor CKV met Jonathan.

“wie heeft er allemaal al een film gezien?” vroeg de mevrouw. Alleen Jonathan en ik staken de vingers op.

“welke film hebben jullie gezien?” vroeg ze. Ik kreeg even een flashback naar alles wat er die avond was gebeurt. Sinds toen heb ik wel een betere band met Jonathan gevoeld. We spraken mekaar niet veel maar ik vertrouwde hem met mijn geheim en hij zijn geheim bij mij. Hij draaide zich om, keek me diep aan en zei toen

“komt een vrouw bij de docter.” En draaide zich daarna weer om.

******

Na de les liep hij samen met me de deur uit.

“hee Fiona!” riep hij naar me.

“haa Jonathan. Alles goed?” vroeg ik.

“ja, met jou? Ik heb een vraag.”  Ik keek hem verward aan. Hij zette een stap dichter in mijn richting en fluisterde toen in mijn oor.

"Kan dat van zaterdag tussen ons blijven? Ik wil niet dat iedereen weet dat ik eigenlijk een softi ben.” Ik giegelde even en toen fluisterde ik hem terug.

“Alleen als je dat van mij ook geheimhoud.”

“deal.” Zei hij .

********

Deze hele week zijn Jonathan en ik betere vrienden geworden. Maar toch was er meer tussen ons, ik kon het voelen. Ik voelde me warm bij hem in de buurt. Maar ik kon dit James niet aandoen.

HIJ is de liefde van mijn leven, niet Jonathan.

________________________________________________________

Heee!

Ik weet dat het een kort hoofdstuk is, maar ik hoop dat het toch leuk is!

laat wat achter!

Xxxx

My Best Friends Lover (dutch)Where stories live. Discover now