Obudziłam się już w domku mocno przytulona Do Kuby, nawet nie otwieram oczu, było mi tak dobrze...
Obudziłam się spory czas później koło mnie siedział que i mi wszystko wyjaśnił. Mówił że pierwsze zadanie będzie za tydzień i musisz być mo... Moją parą w zadaniach.
Wiedzialam że ma coś innego na myśli, zaśmiałam się i wciągnęłam go do łóżka, przytulilam go i tak znów zasnęłam. Gdy się obudziłam on leżał koło mnie tak jak wcześniej, postanowiłam że w końcu wstanę ale go nie obudzę. Dom był bardzo bogato zdobiony, wszystko było jak w raju, na stoliczku było wcześniej przygotowane śniadanie przez que, zjadłam swojego rogalika i wypiłam swój sok i poszłam się ogarnąć, coś mnie podlapalo i pocałowałam que, on to odwzajemnil złapal mnie i nie Chcial puścić, on w łóżku a ja nad nim stałam, tak przez 5 min. Bardzo nam się podobało, po tym rzucił mi uwodzicielskie spojrzenie i poszedł się ogarniac, po czym zjadł swoją porcje. Codziennie prócz sob. I niedz.
Jest mini zadanie, dziś jest niedziela więc nie ma. Cały dzien oglądaliśmy neftlixa jedząc popcorn i pijąc nasze ulubione soki. Poczułam że go kocham, i że jest to ten jedyny.Około 16 przyszedł do nas taco ze swoją "podobno" nową dziewczyna igą lis, poznałam ją i poszliśmy do mojego pokoju. Jest bardzo sympatyczna i polubiłam ją, okazało się że mają dokładnie taki sam dom jak my. Miło mi się z nią gadalo, później wszyscy razem poszliśmy do salonu i rozmawialiśmy. Po jakichś 4 godzinach sobie poszli i mieliśmy czas wolny dla siebie. Zasnęłam na jego klacie w trakcie filmu. Bylo mi tak wygodnie że zasnęłam z uśmiechem na twarzy. Gdy zasnęłam que poszedł się przebrać w piżamy i mnie przy okazji też przebrał. W tym domu mieliśmy ciuchów pod dostatkiem. Później położył mnie do łóżka i on sam wszedł i przykryl mnie mocno, a ja w trakcie snu go przytulilam i tak zasnelismy.