Rozdział 15 (nowy Początek)

275 8 0
                                    

*dwa lata później*

*que pov*

Wracam do domu po kolejnym nagranym kawałku, w moim zasyfionym domu jak zwykle widzę zdjęcie Eli które postawiłem na komodzie po jej smierci.

Taco wyjechał do innego miasta z Igą a ja zostałem sam, nie chciałem niczyjej pomocy. Rzuciłem się na łóżko zastanawiając się co będzie jutro.

Moj telefon znowu zaczął wibrowac, nie używalem go już 3 dni. Postanowiłem zobaczyć. 142 nieodebrane połączenia, 371 wiadomości. 1832 powiadomień. Włączyłem wiadomości;

Taco; dobra stary, streszcze ci to; dlaczego nie odpisujesz ani nie odbierasz? Już 3 dni próbuję się z tobą skontaktować. Napisz chociaż co jest lub zadzwoń. Jak nie odpiszesz do 12 sierpnia dzwonię na policję, nie chcę zobaczyć cie następnym razem na pogrzebie.

Uznałem że odpisze, i tak już nie mam co robić

Que: jest git, mam przerwę od mediów.

Następne wiadomości od wytwórni, współpracowników, ziomkow, Igi oraz mamy;

Mama: synu martwie się, odpisz proszę.

Kuba; jestem ostatnio strasznie zapracowany, sory mamo.

Nie mam i tak już co ze sobą zrobić, Ela...
Dlaczego akurat ona?
Nie chce mi się już nic, idę się nawalic a później pojde spać tak jak codziennie.
Chociaz...
Nie mogę tak.. Ela chciałaby żebym był szczęśliwy... Może zadzwonię po terapeutę? Ech.. Może jutro. Z resztą co za różnica. Po 2 godzinach bezczynności ktoś zadzwonił do drzwi. Ja nic. Zaczął gorączkowo się dobijac więc wstałem i poszedlem otworzyć. Był to Edward, moj prywatny psycholog, po co wywolywalem wilka z lasu?

-Panie Kubo, dlaczego pan nie odbiera i... Co się z Panem dzieje? Jak Pan wygląda!?
-Ech... Pan wejdzie...
-Co się stało w domu!? Przeszło tornado czy jak?
-...
-Dobrze, chyba musimy porozmawiać panie...

*info*
1 jak się nie przyjmie usunę

2 możliwe że będę tu czasami wpadac z nowymi rozdziałami^^

3 zapraszam na moją nową książkę "Just Friends || Story" , możliwe że znajdą się w niej Taco i Que. Spokojnie, dopiero się rozkręca

~Jak coś to piszcie kom~

Taconafide || Story Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz