Sha- Nieśmiała szara myszka w szkole, ludzie uważają ją za wycofaną ze świata. Wzorowa uczennica.Ale co ma powiedzieć gdy zamiast Matki ma Tyrana? Tak, nie przesłyszeliście się, Magdalene jej matka która raczej powinna się nazywać "bez serca" najlepsza prawniczka w mieście jak nie w całym kraju. Obmyśliła każdą sekundę życia Sha - Dziewczyna musi się uczyć i mieć najlepsze oceny w szkole, potem pójść do jednego z najlepszych koledżów w kraju, oczywiście na Prawo. Bo jak by mogło być inaczej? Tylko że Sha tak na prawdę marzy o zupełnie innym życiu, marzy by być jedną z tych niegrzecznych dziewczyn które chodzą z przystojnymi chłopakami. Ale o takich może tylko czytać w książkach, tak, książki i gitara to jedyne JEJ prawdziwe pasje do których matka się nie wtrąca. Dziewczyna nawet nie może mieć znajomych takich jakich chce.
Codziennie marzy by pewnego razu zbuntować się matce...Dylan- Kompletne przeciwieństwo dziewczyny, męska sex bomba szkoły. Robi wszystko to, co jest zabronione, a im bardziej jest niebezpiecznie tym lepiej. Adrenalina to jego drugie imię. Nie dogaduje się z Ojcem tak jak kiedyś, robi wszystko to co rodzic wpajał mu od małego że nie wolno. Nie przejmuje się konsekwencjami a do tego wplątał się w szemrane interesy.
W końcu szkoła wysyła powiadomienie Ojcu o jego zaległościach w nauce...albo raczej krytycznym stanie w jakim się znajduje jego edukacja.
Ma zagrożenie prawie ze wszystkich przedmiotów oraz jego pozostanie w Szkole wisi na włosku, wściekły ojciec karze chłopakowi zacząć się uczyć inaczej wyrzuci go z Drużyny futbolowej, a jak by to wyglądała gdyby kapitan został wywalony?
Dylan staje w kropce, jak ma nadrobić tak dużo w tak krótkim czasie?
CZYTASZ
Widząc Twoimi Oczami
RomanceSzara myszka szkoły, Shaohami Black, ukryta w cieniu swojej rygorystycznej Matki. Pewnego dnia budzi się w ciele innego człowieka, a tym kimś jest nie kto inny jak Dylan Saberooth. Tu nawet już nie chodzi o to że jest CHŁOPAKIEM ale o to, Kim Jest...