3 Sha

284 31 1
                                    

Nie wierzę, zgodziłam się na wyjście z Iwo ! Co na to moja mama?!

Cholera,cholera,cholera!

Wyszłam na parking i zaczęłam iść pomiędzy uczniami na przystanek, parę osób na mnie wpadło ale tak to dotarłam w jednym kawałku.

Usiadłam na zmęczonej życiem ławeczce i zaczęłam czekać

Co ja najlepszego zrobiłam, nie dość że zrobiłam nadzieje chłopakowi to jeszcze będę miała kłótnię z matką.

Przeczesałam swoje włosy ręką opierając głowę o szybę, wygrzewałam się w słońcu gdy nagle ktoś zasłonił mi dopływ ciepła.

Zdziwiona otworzyłam oczy i zderzyłam się z zielenią oczu Dylana.

Zamrugałam parę razy czy aby to na pewno nie są moje zwidy ale chłopak nadal stał z rękoma w kieszeniach i świdrował mnie wzrokiem.

Nie wiedziałam jak się zachować więc tylko siedziałam i patrzyłam się na niego a on na mnie.

- Cześć-odezwał się z lekką chrypką a ja zachłysnęłam się własną śliną

- C-cześć...?-moja brew poszybowała w górę

- Widzisz...-chwycił się za kark- Mogłabyś mi udzielić korepetycji?

- Korepetycji? powtórzyłam po nim a ten tylko skiną głową - Ja?

Zaczęłam się denerwować, z każdą chwilą coraz bardziej.

Bawiłam się swoimi dłońmi,co mam mu powiedzieć?

- Zgodzisz się?-odważyłam się popatrzeć na jego przystojną twarz

Nabrałam powietrza do płuc

- Zgoda-wydusiłam

- Przyjdę jutro do Ciebie, co ty na to?-podniósł jedną brew

Cały emanułował pewnością siebie

- Jutro?-szybko wstałam czego od razu pożałowałam bo moja twarz była niebezpiecznie blisko niego- To raczej nie jest dobry pomysł...

- Dlaczego?

- Bo..eee..moja matka ..nie toleruje mężczyzn w domu...-popatrzył się na mnie jak na jakąś totalną idiotkę ale czy ja mam jakiekolwiek zdanie w tej sprawie?,nie

- To...u mnie?-zaproponował a mi się zrobiło słabo

- Zgoda-idealnie Sha ! To teraz jeszcze wymyśl ładne kłamstwo swojej matce!

- To ze szkoły od razu zabiorę Cię do siebie-powiedział i jak by nigdy nic ruszył spowrotem, patrzyłam się jak znika za zakrętem i dopiero teraz do mnie doszło w co się wpakowałam.

Widząc Twoimi OczamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz