Vegita elsápadt, és megkérdezte a barátait hogy ez mégis hogy lehetséges. Ők csak ennyit szóltak:
-Fasha- Vegita, ez csakis úgy történhetett, hogy Shallot még nálad is erősebb!
Vegita kérdően nézett Fashara
-Vegita- Hogy mondhatsz ilyet?
Fasha egy szerény csillagharcos lány volt és félt Vegita erejétől. Nem szólt semmit.
-Vegita- Csak azt ne mondd hogy tetszik neked Shallot...
Fasha elpirult.
Vegita szerelmes volt Fasha-ba csak éppen nem merte neki elmondani. Irtó dühös lett és így szólt.
-Vegita- Shallot látom visszaváltoztàl akkor kihivlak egy harcra, ma a harcteremben várlak mérjük össze erőnket.
Shallot bólintott hogy ott lesz.
Eljott az a perc amikor Shallot félni kezdett. A harcteremben már Vegita várta.
-Vegita- Lám Lám.. Hát csak eljöttél Shallot... Ígérem nagyon fájni fog! - mondta gúnyosan.
-Shallot- Jaj Vegita... Eddig féltem tőled, de amikor szünetben meglattám az ijedt fejed.. Azóta egyáltalán nem.. - mondta Shallot nevetve
Vegita dühösen megkérdezte
-Vegita- Kezdődhet a harc?
Shallot bólintott, és kezdetét vette a nagy harc. Először ütések sorozata vette kezdetét Vegita egy jól irányzott ütéssel nagyot ütött Shallotba. Shallot mérges lett, és egy kék KI gömböt lőtt ki egyenesen Vegita felé. Vegita nem tudta kivédeni, és egyenesen a földre esett. Vegita nem tudott fölkelni, és ezzel Shallot nyerte meg a harcot. Vegita később fölkelt és mérges pillantásokat szórva elhagyta az edzőtermet. Másnap az iskolában Vegita bármikor elment Shallot mellett, mindig kitette vállát ezzel nekimenve Shallotnak. Egyik óra után Fasha odament Shallothoz.
-Fasha- Shallot tudod... - mondta félve.
-Shallot- Igen Fasha? - nézett rá kérdően
-Fasha- Nehéz erről beszélni... De nagyon tetszését nekem... - mondta ijedten
-Shallot- Ó... Értem Fasha... Hát ennek én igazán örülök..
Shallot szíve mélyén szintén így érzett, csak nem merte neki elmondani. Teltek az órák és mikor az iskolának vége szakadt, elindult hazafelé.
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.