Radatz támadó állásba helyezkedett, és magabiztosan várta, hogy Shallot támadjon. Shallot viszont cseles volt, és az azonnali átvitelt használta. Radatz erre nem számított, és egy nagy jobbos ütést kapott a hátába. Shallot nagy mosollyal nézett Radatzra, de sajnos csalódnia kellet. Radatz gúnyos nevetéssel megszólalt.
-Radatz- Hehehehe.... Azt hitted ennyitől megremegek... Hát tulajdonképpen meg sem éreztem! Hehe.
-Shallot- hm... Nem semmi erő! Viszont még én sem mutattam meg a teljes energiámat. - mondta Shallot magabiztosan.
Radatz ekkor gúnyos mosolyra húzta a száját, és rendkívül gyorsan nekiugrott Shallotnak. Shallotnak a hasába fúródott Radatz keze. Ekkor vért köpött fel, de nem adta fel. Megfogta Radatz kezét, és egy erős és váratlan mozdulattal kicsavarta azt. Ekkor Shallot ordítani kezdett, és aurájában, kék villámok kezdtek megjelenni. Haja is megnőtt egy kicsit, ezek mellet ereje is megnövekedett.
Radatz meglepődött. Nem értette, hogy egy ilyen kicsi gyerek, mint Shallot, hogyan tudott átváltozni a Szupercsillagharcos fokozat 2. Szintjére. Radatz ekkor ordítani kezdett, és az ő haja is sárga színben ragyogott. Az ő aurájában nem voltak villámok, de még így is életre Shallot erejét. Radatz egy azonnali átvitellel Shallot mögé került, és egy erős ütést vitt be a hátába. Shallot ordított egyet a fájdalomtól, de nem adta fel. Hátra tette a lábát, és arra Radatz nem számított. Elesett, és ezt kihasznalva Shallot arcontaposta Radatzot. Radatz már annyira le volt gyengülve, hogy alig tudott akár beszélni is. Shallot így szólt.
-Shallot--Most azonnal takarodj el a környékről te nyomorék!
-Radatz- Most elmegyek! D.. De még később visszatértek!
Ezt meghallva Shallot csak nevetett egyet, és elindult hazafele.
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.