Váratlan Esetek

82 4 0
                                    

Az edzés nagyon jól ment Shallotnak.
Mikor végzett, Vegita lépett oda hozzá.
-Vegita- Shallot.. Én.... Sajnálom hogy bántottalak... Tudod a KI energiád lenyűgözött, és gratulálok hogy sikerült elerned a Szuperharcos formát. - mondta.
-Shallot- Vegita, engem is lenyűgözött a te energiád. Nagyon jó érzés, hogy túlszárnyaltalak, de hogyha rengeteget eddzel, olyan erős lehetsz mint én, vagy az apád. - mondta boldogan Shallot.
Vegita és Shallot kezet fogtak. Ezután elindultak hazafele. Shallot mikor hazáért, így szólt annyához :
-Shallot- Anyu! Képzeld összebarátkoztam Vegitával!
-Gine- Fiam ez csodálatos! És hogy sikerült az edzés? - kérdezte boldogan Gine
-Shallot- Hát igazából nagyon jó volt! Úgy érzem rengeteget erősödtem! - mondta vidáman Shallot.
-Gine- 13 évesen apád még nem tudta a szuperharcos alkot! Hogyha így még tovább edzel, talán még Vegita apját is túlszárnyalod. - mondta Gine
-Shallot- Rendben anyám, de most indulok, találkozok Fashaval. Szia!
Shallot odaért az edzőterem elé. Fasha már várta.
-Fasha- Szia Shallot! Hallottam kibékültél Vegitával! - mondta Fasha boldogan.
-Shallot- Szia Fasha! Igen kibékültem vele! És tudod amit mondtál ott az iskolában... Én is úgy érzek irántad.
-mondta Shallot félénken.
-Fasha- ó hát ez csodálatos! Akkor? Indulhatunk edzeni? - mondta Fasha.
-Shallot- Persze, Indulhatunk. - mondta Shallot boldogan.
És beléptek az edzőterem kapuján. Odabent rengeteg ember edzett már és Shallot - ék nem értették, mi ez a sok ember. Ekkor megpillantottak egy plakátot és elkezdtek olvasni.
"Harcművészeti világbajnokság" állt a papíron. Shallot és Fasha úgy döntött hogy beneveznek a versenyre.

Dragon Ball PWhere stories live. Discover now