A Nagy Baleset.

52 2 0
                                    

Mikor Shallot hazáért, anyja ijedt szemmel mérte végig. Rengeteg seb volt testén, és a ruhája tépett volt.
-Gine- Shallot! Mi történt? Csak nem megint összevesztél Vegitával?
-Shallot- Nem... Egy Radatz nevű idegennel találkoztam össze, és megküzdöttünk.
-Gine- Radatz? Ő egy nagyon körözött személy. Az egész város őt keresi. - Mondta tátott szájjal Gine.
-Shallot- Igen, és Legyőztem. Viszont most a sebeim úgy égnek, hogy mindjárt beszarok. - mondta Shallot nevetve.
Shallot bekötötte nagyon vérző sebeit, és befeküdt az ágyába. Mivel a Harc művészeti Nagytorna 1 hét múlva kezdődik, ezért nem volt sok ideje pihenni. Mikor kipihente magát, fölkelt, leszedte a kötéseket az enyhén begyógyult sebeiről, és elindult edzeni. Mikor odaért az edzőterem elé, nagy meglepetés érte. Vegota állt ott személyesen. Shallot egyből odament, és megkérdezte.
-Shallot- Vegota, szerinted meg tudnánk mérkőzni? Mert készülök a Nagy tornára, és minél erősebbnek kell lennem.
-Vegota- ó Shallot. Szia! Persze, megmérkőzhetünk! De nagyon erős vagyok, úgyhogy csak óvatosan! - mondta nevetve Vegota
Shallot csak biccentett és bemenet a Harc szobába. Vegota kB. 10 percnyi tökörészés után bemenet a Harc terembe. Itt Shallot már felkészülve várta. Vegota is bemelegített, és megkezdődött a Harc. Ütések jöttek ütések hátán, amikor egyszer Vegota egy akkorát vágott Shallot hasába, hogy rögtön elvesztette az eszméletét. Vegota ekkor elvitte Shallotot haza, és átadta a szüleinek. Shallot másnap leverve, tetőtől talpig bekötözve feküdt az ágyán.

Folytatása következik!

Dragon Ball PWhere stories live. Discover now