Mikor Shallot hazaért, így szólt Husdockhoz:
-Shallot- Apám! Beneveztem a harcművészeti világbajnokságra! - mondta boldogan
-Husdock- Ez remek Shallot! De hogyha fel szeretnél készülni, nyomás edzeni! Mert különben még a 6. helyen sem végzel!
-Shallot- De most nincs kedvem! Majd holnap megyek - mondta Shallot
-Husdock- Rendben fiam, választhatsz, vagy elmész edzeni, vagy seggberúglak izomból. - mondta nevetve Husdock.
-Shallot- Oké... oké... elmegyek edzeni! - mondta
Shallot elindult az edzőterem felé, de ekkor útját állta egy sötét alak. Shallot megijedt, de mégsem hátrált. Tisztában volt erejével és tudta, hogyha csak egy útonálló, simán le tudja győzni.
-Shallot- Ki vagy te? - mondta Shallot félénken
-Katikune- Az most nem fontos! De az életedtől elbúcsúzhatsz! - Mondta gúnyosan.
-Shallot- Azt már nem! Én megküzdök veled! Nem hátrálok meg! - mondta magabiztosan Shallot.
Shallot támadóállásba helyezkedett, és felkészült a harcra. Ellenfele állt karba tett kézzel, és várta hogy Shallot támadjon. Shallot nem tétovázott, és megtámadta Katikunét. Shallot nem volt nagyon gyors, és ezt kihasználva Katikune hátulról egy ügyes jobb egyenessel egyenesen Shallot fejébe ütött. Shallot fájdalmasan felordított, de nem adta fel. Nagyon dühös lett.
-Shallot- Ezt... Ezt nem hagyom... nem engedem... nem engedem hogy egy egyszerű útonálló legyőzzön engem... - mondta mérgesen
Ekkor Shallot haja megváltozott és ismét sárga színben kezdett ragyogni. Az aurája is sárga színben pompázott. KI -je nagyon megemelkedett, és ezt ellenfele is megérezte.
-Katikune- Nem értem.... De hogy változhattál át szuperharcossá? Ez lehetetlen! - mondta Katikune.
-Shallot- Márpedig nem lehetetlen - mondta Shallot magabiztosan.
Shallot megindult lassan sétálva Katikune felé. Ő megpróbálta megállítani és 6 kék KI- gömböt lőtt Shallot felé. Ő ezeket magabiztosan hárította. Végül Shallot egy nagyon jól irányzott ütéssel nekiment Katikunének és az öklét a hasfalába szúrta.
-Shallot- Rossz emberrel húztál ujjat te útonálló! Máskor meg se lássalak ezen a környéken! - mondta mérgesen Shallot.
Shallot visszaváltozott az útonálló pedig gyorsan elment! Hősünk pedig elindult az edzőterem irányába, hogy eddzhessen!
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.