Kitett ököllel haladt Cibba felé. Cibba azonban okos volt, és elugrott. Shallot erre nem számított, és Cibba egy nagy ütést vitt be Hősünknek. Shallot ezt nem hagyta annyiban, és használta az azonnali átvitelt. Ekkor beleterdelt Cibba hátába, és használta a Technikáját, amit ő fejlesztett ki.
-Shallot- Saiyan Spirit¡!!!
Egy sárga KI Sugár kezdett Cibba felé hasitani. Nem ismerte még az azonnali átvitelt, ezért nem tudott elugrani. A KI Sugár egyenesen Cibba hasába fúródott. Ordított a fájdalomtól, de nem adhatta fel. Kezével elutotte a sugarat, és elkezdett nagy sebességgel Shallot irányába repülni.
-Cibba- Most megfizetsz!!!
Shallot kezét arca elé téve védekezett.
Eközben Cibba megállás nélkül sorozta oklosokkel.
-Shallot- Na ezt már szeretem. HAHA.
-Cibba- Nem engedem hogy megalázz... Erősödni akarok és erősebb is leszek!
-Shallot- Ez a beszéd!
-Cibba- Ezért most megkapod a technikám ízét.
-Cibba- Final Flaaaaash!!! Haaaa.
-Shallot- Saiyan Spirit! Haaaa.
A kettő KI sugár egymásnak ütközött.
Nagy párbaj vette kezdetét. Mikor Shallot már alig bírta, átváltozott a legerosebb alakjába, a második csillagharcos szintre. Ezzel ismét megjott a győzelmi esélye. A KI Sugár párbajt végül Shallot fejezte be. Elhuzta sajátját és gyorsan elugrott.
-Shallot- Hee.... Hee... Ez.. Ez aztán jó.... Jó edzés volt!
-Cibba- Ja, de... De még korán sincs vé... Vége ne... Nem hagyom h.. Hogy nyerj.
Cibba visszavaltozott és kidőlt.
Shallot is visszavaltozott és követte Cibbát. Késő délután ébredtek fel. Kezet fogtak, és mind a ketten elindultak hazafelé.Folytatása következik!
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.