Ütések sorozata vette kezdetét, mikor Shallot dühében nekiugrott Radatz harcosának. A Föld is beleremegett. Félelmet nem ismerve sorozta az idegent, aki minden ütést tűrt. Egyszer csak Shallot megállt.
-Shallot- Hogy Hívnak?
-???- Tarles. Egyébként is, mi érdekel ez téged?
-Shallot- Csak kíváncsi voltam. Erre a névre hivatkozok majd,amikor péppé verem a képedet. - mondta Shallot nevetve.
-Tarles- Te kis mocskos vakarék! - ordította és átalakult szuperharcossá.
-Shallot- Na, legalább te is tudsz valamit!
-Tarles- Kuss! És most ketté ütlek!
Tarles nekiugrott Shallotnak. Erre ő nem számított, ezért lekerült a földre.
-Tarles- Ki fektet ki kit? - mondta nevetve.
Shallot csak hallgatott, de egy kis erőt gyűjtve felállt, és energiát kezdett gyűjteni. Nagy erőt érezhetett az, aki a közelben tartózkodott. Shallotnak eközben verejték cseppek kezdtek megjelenni homlokán. Próbálta túlszárnyalni saját erejét, ami úgy tűnt, a jelenlegi állapotában lehetetlen dolog. Ám ekkor hihetetlen dolog történt. Shallotnak a KI je megsokszorozódott.
-Tarles- Mit művelsz Vakarék? Csak nem próbálod magad túlszárnyalni?
-Shallot- Neked mi közöd hozzá te kis mocsok! - mondta Shallot ordítva.
Nekiugrott ellenfelének, aki egyébként számított is erre. Elugrott a fiú ütése elől, de még így is érezte az erejét.
-Tarles- Hé kölyök! NEm szeretnél csatlakozni hozzánk?
- Shallot- A Ti kis mocskos világleigázó csapatotokhoz? Eszembe sincs!
-Tarles- Hogy mit mondtál a Csapatomról? Te kis vakarék!
Ezzel a mondattal Tarles nekiugrott Shallotnak.
Folytatása következik!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dragon Ball P
AçãoEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.