Goku, és Shallot végül kisétáltak a küzdőtérre..
-Közvetítő- Tőlem balra, a híres harcos, Son Goku található. Tőlem jobbra az újonc Shallot! Valószínüleg óriási harcot láthatunk majd kettejük között.
A két csillagharcos támadóállásba helyezkedett. Már csak másodpercek voltak hátra, hogy a kong megszólaljon.
-Közvetítő- 3,... 2,... 3,... Rajta!!!
A kong megszólalt, és Shallot nekiugrott Son Gokunak. Goku azonban magabiztosan kitért a támadás elől.
-Goku- Hmm. Látszik hogy még újonc vagy. Könnyen kifigyelhető a mozgásod.
-Shallot- *Hihetetlen erős, nem is gondoltam volna!*
Shallot megkísérelt még egy támadást, amit Goku már megérzett. Egy kisebb vérző seb keletkezett az arcán.
-Goku- Na, kezdenek komolyak lenni a dolgok. Itt az idő, hogy én következzek.
Ezzel a mondattal Goku nekiugrott Shallotnak, aki a két kezét arca elé tartva védekezett. A támadást sikeresen hárította. A harc a továbbiakban izgalmasan telt. Volt, hogy Goku támadott, volt hogy Shallot. Kb. 5 perccel később azonban Shallot megpróbálkozott egy KaMeHaMeHa-val. Erőt gyűjtött, majd azt az erőt összpontosította.
-Shallot- Ka... Me... Ha... Me... HAAA
Shallot sikeresen kilőtte a KameHameHat, amit Goku nagy bamulattal nézett. Goku is megtette ugyanezt, majd egy erős összecsapás vette kezdetét. Egyszer Goku állt nyerésre, egyszer Shallot. Míg végül Goku át nem alakult Super Saiyan God SS Blue - formába. Ezzel az erővel magabiztosan megnövelődött a Kamehameha-jának az ereje, amellyel ki tudta ütni Shallotot.
-Közvetítő- Goku nyerte az összecsapást.
Shallot nagy fájdalmak közepette kelt fel. Goku odalépett hozzá, majd meghajolt, és udvariasan megköszönte a harcot. Shallot felsétált a nézőtérre, és onnan követte tovább az eseményeket. Jött is a következő menet.
-Közvetítő- Kérem Fasha-t, és Vegita-t, hogy fáradjanak ki a küzdőtérre
Folytatjuk...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dragon Ball P
AçãoEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.