Shallot ért először Cibbahoz. Egy nagy jobb horoggal megütötte, amitől hátra repült. Cibba fölkelt, és elkezdett Shallot felé futni. A fiú megpróbált elugrani, de nem sikerült neki. Shallot egy akkora jobbost kapott a hasába, hogy osszecsuklott a földön. De csak azért hogy ne tegye szomorúvá Cibbat. Valójában meg sem érezte.
-Shallot- Nem volt rossz Cibba! De még mindig rengeteget kell fejlődnöd!
-Cibba- Tudom, azért vagyok itt! Hogy fejlődjek!Ezzel a mondattal végezve Cibba nekiugrott Shallotnak, aki kettő kezét arca elé téve védekezett. Az egyik pillanatban óriásit rúgott Cibba hasába, ezzel őt a falba repítette. Cibba ekkor mérges arccal feltápászkodott, és ordítani kezdett. Fehér aura jelent meg a teste körül. Shallot is érezte, hogy Cibbának rendkívüli gyorsasággal növekszik a KI - je.
-Shallot- Cibba, nem rossz. Nekem is van egy alakom. Azt még nem mutatom meg. Mert akkor esélyed se lenne.
Cibba nagyon mérgesen nekiugrott Shallotnak, de ő használta az azonnali átvitelt, és ezzel eltűnt Cibba szeme elől. Megfordult, és észrevette, hogy Shallot mögötte áll. Hősünk ekkor egy nagyon nagyot könyökölt Cibba fejébe. Cibba osszecsuklott, de hamar fölkelt. Nagyon mérges lett és még egy energia részét kiengedte testéből. Az aurája még mindig fehéren, de már magasabbra nyúló aura volt körülötte. Ekkor Shallot megérezte, hogy Cibba ereje, már közelít az övéhez. Ekkor ő is ordítani kezdett, de az ő aurája és haja, sárga színben ragyogott. Ekkor Cabba csak nevetett, és ő is kiengedte teljes erejét. Már az ő aurája és haja sárga színben izzot. Shallot csak mosolygott, és nekitamadott Cibbának.Folytatása következik!
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.