Shallot dühkitörése

41 1 0
                                    

Shallot már több sebből vérzett, de gyorsan haladt hazafelé. Egyszer csak egy nagy földrengés rázta meg a környéket. A fiú észrevette, hogy egy űrhajó csapódott be a közeli tisztásra. Nem ilyedt meg, odarpült és megnézte mi történhetett. Észrevette hogy egy ember száll ki az űrhajóból. 

-Shallot- Te meg ki vagy? 

-???- Nem fontos. Annyit elég tudnod, hogy Radatz egyik harcosa.

-Shallot- Radatz? Annak a mocsadéknak vagy a harcosa?

-???- Ne merd sértegetni a mestert te vakarék! - mondta mérgesen.

Ezzel a harcos nekiugrott Shallotnak. Sokkal eősebb volt mint a fiú, úgyhogy nem volt esélye elmenekülni az útjából. Nagy ütéseket kapott az arcába, hasába, és a lábába. Mikor megelégelte, hogy ennyire megalázzák, kivédett egy ütést és elteleportált a Harcos háta mögé. 

-Shallot- SAIYAN SPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!

-???- Micsoda?

Egy nagy KI sugár kezdett a harcos irányába menni. Mivel Shallot mérges volt, át is alakult szuperharcossá. Az ellenfele nagyon erős volt, úgyhogy tartani tudta a támadást. Nagyon nehezen, de tartani tudta. Shallot ekkor átalakult a szuperharcos második szintjére. A harcos ekkor már nem tudta tartani, és a támadás egyenesen átfúrta magát a harcos testén. Mikor a porfelhő eltűnt, Shallot meglepődőtt. A Harcos csak karcolásokkal megúszta az egészet.

-Shallot- Micsoda? Ezt hogy csináltad?! - kérdezte ijedten.

-???- Mégis mit vártál? Egy gyenge vakarék vagy! - mondta nevetve.

-Shallot- Hogy... minek hívtál engem?!

-???- Hülye vagy, vagy csak süket? Azt mondtam gyenge vakarék!

-Shallot- Te mocskos..... Most megfizetsz!

Shallot körül remegni kezdett a föld. A harcos megérezte, hogy a fiú ereje percről percre növekszik. Ekkor Shallot ordítani kezdett, és átalakult Szuperharcos második szintjének a legerősebb formájába.

-???- Na végre! Legalább nem foglak porba alázni! - mondta gúnyosan.

-Shallot- Te csak maradj csöndben!

Ezzel a mondattal nekiugrott az ellenfélnek, és megkeződött a harc.


Folytatása következik!

Dragon Ball PWhere stories live. Discover now