Az Új Barát.

51 2 0
                                    

Mikor fölkelt, nem tudta mi történt. Nem tudott mozogni, mert a kötések lefogták.
-Shallot- Én nem lazsálhatok! Nemsokára kezdődik a Nagytorna! Edzenem kell! Vajon Fasha hogy edzhet? Na mindegy. Majd később megnézem. Mikor már Shallot a sebei miatt már egy hete otthon feküdt, egy rossz hírt kapott Ginétől.
-Gine- Shallot... Tudod.. A Harc művészeti Torna el lett tolva 2 hónappal, mivel a ring összedőlt... Sajnálom..
-Shallot--Micsodaaa? Ez nekem csak jó! Több időm lesz felkészülni a Nagytornára! - mondta boldogan Shallot
-Gine- Ó.. Akkor jó! De most indulj már a sebeid is begyógyultak!
-Shallot- Oké anya! Hali!
Shallot az edzőterem irányába vette útját. Mikor már félúton járt, vele szembe jött egy szintén 13 éves csillagharcos fiú. Shallot ráköszönt.
-Shallot- Szia! Hogy hívnak?
-Cibba- Szia! Cibba vagyok. Nem rég költöztünk a környékre.
-Shallot- Ó értem. Én Shallot vagyok! Nem lenne kedved eljönni velem edzeni? Itt van pár utcányira az edzőterem!
-Cibba- Oké! De nem vagyok ám egy erős gyerek!
-Shallot- Nem gond! Ha szeretnéd, akár segíthetek is neked fejlődni!
-Cibba- Ez jól hangzik már alig várom!
Elindultak ismét az edzőterem felé. Egy jó bőséges fél óra utáni séta után odaértek. Bemenetek a terembe.
-Shallot- Nos, akkor mutasd mit tudsz!
-Cibba- Mármint? Hogy érted?
-Shallot- Üss meg olyan erősen, amilyen erősen csak tudsz.
-Cibba- Rendben, megpróbálok egy jó erőset ütni.
És Cibba elkezdett Shallot felé futni ökölbe szorított kezekkel. Mikor odaért, a maga erejével megütötte Shallotot.
-Shallot- Cibba... Ezen még van mit fejleszteni...
-Cibba- Tudom... Ezért is akartam eljönni veled ide, mert te erős vagy. És meg tudsz tanítani, hogyan üssek jól, és hogy sokkal gyorsabb legyek!
-Shallot- Rendben, de akkor ne csak a szánk járjon! Kezdődjön az edzés! És Shallot nagyon gyorsan elkezdett Cibba felé futni, Cibba ökölbe szorította kettő kezét, és ő is elindult a csillagharcos ifjonc irányába.

Folytatása Következik!

Dragon Ball PWhere stories live. Discover now