Tarles óriási ütéseket vitt be Shallotnak, aki erősen védekezett. Próbált kevés támadási felületet hagyni, de még így is sok ütést bekapott a hasába. Az egyik különösen erősen találta el a fiút, aki vért köpve elterült a földön. Próbálta megerőltetni magát, de a földön maradt.
-Tarles- Majd ha jobban leszel, még találkozunk te kis vakarék - mondta nevetve.
Ezzel a mondattal Tarles otthagyta Shallotot.
Hajnali 4 volt már, amikor Shallot összeszedett annyi erőt, hogy fel tudjon kelni. Sántikálva lassan hazasétált. Mikor hazaért, anyja ijedt fejjel fogadta otthon. Látta, hogy alig áll a lábán.
-Gine- Te.... Te veled meg mi történt? - kérdezte ijedten.
-Shallot- Semmi anya. Verekedtem egy bizonyos Tarlessel.
-Gine- Tarles? Az a körözött Radatznak a szolgája! Őt is körözik!
-Shallot- Jó anya, de van ennél fontosabb is. Hol a kaja? - Kérdezte Shallot éhesen.
-Gine- Még nincs.
-Shallot- Ahhhwwww....
Shallot felkullogott szobájába, és az ágyba vetette magát. Azonnal álomba is szenderült. Másnap reggel sietve indult Fasha háza felé. Mikor odaért sietve bekopogott. Egy kis idő múlva megjelent az ajtóban Fasha.
-Fasha- Shallot? Hát te mit csinálsz itt?
-Shallot- Képzeld! Harcoltam Tarlessel! Csak ő nyert...
-Fasha- Tényleg harcoltál vele? Az meg nem gond hogy vesztettél, főleg nem tőled Shallot.
Shallot elmosolyodott, de akkor is dühös volt, és csalódott.
-Shallot- Fasha egyébként nemsokára kezdődik a nagytorna! Arra be vagyunk nevezve!
-Fasha- Tényleg! Az pont ma van! Azt hiszem, délben lesznek a selejtezők!
Amíg délt nem ütött az óra, hőseink szorgalmasan edzettek. Rengeteget készültek. Mikor elérkezett az óra, elindultak a aréna felé.
-Hiraclu- Ááá. Fasha és Shallot igaz? Üdvözöllek titeket! Remélem, hogy szorgalmasan edzettetek, és készültetek. Fáradjatok be, majd húzzatok egy számot! Kezdődik a sorsolás.
Fasha és Shallot befáradtak az előcsarnokba, ahol már egy csomó harcos várakozott. Volt köztük Nameki, Földi. Elkezdődött a sorsolás. A harcosok sorra húzták a számokat, míg nem Shallottra került a sor. Ő a 32es számot húzta. Fasha állt a sor végén, így ő került utoljára sorra. Ő a 45ös számot húzta. Mikor fel lettek írva a tabellára a mérkőzések, minden kiderült. Shallot az első fordulóban játszott egy Goku nevű Földről érkezett csillagharcos ellen. A meccsek nemsokára kezdetüket vették.
Folytatása következik!
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.