Shallot a nagy harcok után kimerülten elérte az edzőtermet. Mivel nagyon fáradt volt, nem volt sok kedve az edzéshez. De hogyha fel akart készülni a Világbajnokságra, akkor minden esetben edzenie kellet. Belépett a kapun, és nekilátott edzeni. Mikor már az edzéssel töltött legalább egy órát, a kapuban megjelent Vegita. Shallot megszólította.:
-Shallot- Szia Vegita! HogyHogy te is lejöttél ilyen későn edzeni?
-Vegita- Szia Shallot! Beneveztem a Harcművészeti Világbajnokságra! - mondta boldogan Vegita.
-Shallot- Ez szuper! Képzeld én, és Fasha is beneveztünk! - mondta Shallot.
-Vegita- Ez remek! De hogyha fel szeretnénk készülni, nem csak a szánkat kell jártatni! - mondta nevetve Vegita.
Shallot biccentett, és elkezdtek edzeni. Mikor megunták a Bábuk ütögetését, úgy döntöttek hogy elkezdenek egymás ellen is harcolni. Bementek a Speciális edzőterembe, hogy ismét megküzdhessenek. Vegita és Shallot támadóállásba helyezkedtek.
-Shallot- A szuperharcos formát szabad használni? - mondta nevetve Shallot.
-Vegita- Hogyne! - mondta boldogan Vegita.
Ekkor Vegita ordítani kezdett, és az ő aurája és haja, úgyanolyan sárgán rangyogott mint Shallotnak.
-Shallot- Vegita! Te is elsajátítottad ezt a formát? Gratulálok!
-Vegita- A sok edzés megteszi a hatását! - mondta Vegita röhögve.
Shallot már ekkor át volt változva, de mégis növelni akarta az erejét, ezért hangos ordításba kezdett! Ekkor a sárga auráján belül megjelentek apró elektromos sugarak. Shallot mikor ezt meglátta, abbahagyta az orditást. KI szintjét ekkor sokkal erősebbnek érezte. Vegita, aki ebben a témában jártas volt, így szólt.:
-Vegita- Shallot... ez.. lenyűgöző! Ez a szuperharcos 2. szintje! - Mondta Vegita.
Shallot csak megvonta vállát és Vegitának támadott, ő ugyanígy tett, és megkezdődött a harc.
YOU ARE READING
Dragon Ball P
ActionEz a történet egy csillagharcos fiúról szól. Rengeteg kaland és izgalom vár minket. Viszont ez az út min hősünk végighalad, sok veszélyes ellenfél is lesz.