07.04.2018
Soğuk ellerimi birbirine sürttüm ısınmaya çalışırken. Ne kadar hava sıcak olsa da siyah kapişonumla üşüyordum işte.
Belki de ısınmamın tek yolu ona bakmaktır?
Kafamı gömmüş olduğum sıramdan kaldırdım ve paytak adımlarla sınıftan çıktım.
Siyah dar pantonumun ve kısa kollu gözlerimle aynı renk lacivert lakosumun üstüne geçirmiş olduğum siyah kapişonumun beni ısıtması gerek miyor muydu?
Ellerimi kapişonumun cebine soktum ve dışarıya çıktım. Gözlerim basketbol sahasında onu ararken eski sevgilisiyle birlikte basket bol oynadıklarını gördüm.
Güya ayrılmışlardı.
"Ayy yok onlar kanka kız!" diye beynimin içinde bir ses yankılanmasıyla beraber gözlerimi devirmiştim.
Burcu'ya sorduğum da böyle demişti.
ALLAH AŞKINA! ESKİ SEVGİLİDEN KANKA MI OLURMUŞ!
Demir uzun boyuyla 1.70'lik boyu olan İris'e eğildiğinde dolan gözlerimi kapattım ve gözlerimden bir damla tuzlu su akmasına izin verdim.
Başkalarına göre soğuk ve ifadesiz, bana göre aşk kokan bakışlarımı tekrar onlara çevirdim.
Araların da 20cm vardı. Bizimse 35 cm!
Pardon,ben ve o.
Telefonumu cebimden çıkardım ve etrafa göz gezdirdim.
Neredeyse okulun yarısı telefonuyla oynuyordu.Yani yakalanma riskim azdı.
Bilinmeyen Numara:Ona o kadar yakın olmasan ölürsün sanki!
Bilinmeyen Numara:Gerçekten,
Bilinmeyen Numara:Biraz uzak duramaz mısın ondan?
Görüldü: 11.15
Demir'in gelen bildirimle Telefonuna yönelmesiyle çaktırmadan ona baktığım gözlerimi tamamen ona sabitledim.
O ne yaptı? Bekledi.Bekledi. Ve Bekledi. Bi'şey yapmadı.Telefonundan bakışlarını kaldırdı ve etrafa göz gezdirdiği anda bakışlarımı üzerinden çektim.
O güzel zehir yeşili gözlerini bahçeden çekip tekrar telefonuna yönelttiği sırada İris seslendi.
"Demir,hadi!"
"Tamam!"
Kadife gibi sesi kalbimi güm güm çarpmasına neden olurken derin bir nefes aldım. Telefonunu bıraktığı sırada tekrar mesaj attım.
Bilinmeyen Numara:Lütfen..
Demir:Cidden,
Demir:Kimsin sen!
Bilinmeyen Numara:Söyleyeceğim.
Bilinmeyen Numara:Ama biraz beklemen gerekiyor.
Bilinmeyen Numara:Ve eğer kim olduğumu öğrenmek istiyorsan,
Bilinmeyen Numara:O ince uzun, Yunan Tanrıları'nı andıran parmaklarını, parmaklarının hemen altında ki 'engelleme' butonundan çek.
Kaşlatını çatmış, şaşkınlıkla etrafına bakarken dudağımın kenarı kıvrıldı.
Beyaz soğuk parmaklarım ekranla buluşurken,O'nun aklında İris, Benim aklım da 'O' vardı.
Bilinmeyen Numara:Öğreneceksin Yar'im.
Bilinmeyen Numara:Sadece daha çok parmaklarımı ve kalbimi kanatmaktan vazgeç.
Bilinmeyen Numara:Bitti.
Bilinmeyen Numara:ÇÜNKÜ ARTIK KALBİMDE Kİ BIÇAK SAPLANACAK YERLER BİTTİ!
Gözlerimde ki yaşlar birer birer akarken son cümlemi de yazdım ona.
Bilinmeyen Numara:Bir kere olsun,
Bilinmeyen Numara:Bir kere olsun, O zehir gözlerini pis kahvelerden çek.
Görüldü:11.20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim|Nepenthe|
Historia CortaBilinmeyen Numara:Frida Kahlo'nun bir sözü vardır. Bilinmeyen Numara:Bilir misin Demir? Bilinmeyen Numara:"Sevgi basitti.Karmaşık olan bizlerdik" Bilinmeyen Numara:O yüzden Sevdiğim, Bilinmeyen Numara:Artık basitleş. Bilinmeyen Numara:O karmaşık duy...