1 Ay Önce;Okulun yorgunluğu yüzünden,elimde anahtar bir saattir kapıyı açmaya çalışıyordum. Sonunda açtığımda mutfağa su içmeye gittim ilk.
Fakat mutfakta Babam ve Üvey annem oturuyorlardı.
Babamın işte,Üvey annemin de bir yerlerde sürtmesi gerekmiyor muydu ya?
"Baba?"
"Ah,geldin mi?Üstünü giyin ve yanımıza gel!"
Terettütle yukarıya çıkıp üstüme rahat birşeyler giydim.
Aşşağıya indiğimde babam elleriyle oynuyordu.Gerildiğinde böyle yapardı. Hatta bu özelliğimi ondan almıştım.
"Ne oluyor açıklayacak mısınız artık?"
"Kağan.."
"Ne olmuş Kağan'a?"
"O..Ölmedi."
"Ne?Ne saçmılıyorsunuz siz?"
"Annenle tüm bağlantını kesmeni istedik ve sana Kağan öldü dedik.."
Sinirden gözlerim dolmuştu. tırnaklarımı avcumun içine batırmıştım.
Bana 4 yıl önce Kağan'ın öldüğünü söylemişlerdi.
Bilet alıp mezarına gitmek isğtmiştim ama reşit olmadığım için babam izin vermediğinden gidememiştim
Kağan..Bana Sema'm diyen ikinci kişiydi.
"Siz..Siz bunu nasıl yaparsınız?Hiç mi vicdanınız yok lan!Bana annemden kalan son kişiye öldü dediniz!"
Bu zamana kadar onlara ne yaparlarsa yapsın saygılı olmuştum. Ama konu Kağan'sa, babamı bile Karşıma alırdım.
Kağan,annemden kalan son kişiydi.
Kağan'ın annesi benim gibi ölmüştü fakat onun annesi doğumda ölmüştü. Babası hiçbir zaman onu suçlamadı. O yüzden hep eniştem gibi bir baba isterdim.Kağan'ın annesi teyzemdi.Annemin tek kardeşi.Babası hastalanınca Kağana annem bakmıştı. Annem öldüğünden 3 yıl sonra ise babasının yanına,yurt dışına gitmişti ve bana 5 yıl sonra öldü denmişti.
O kadar ağlamıştım ki,sesim kısılmıştı. Haftalardır dışarı çıkmadım hatta. Ölü gibi dolaştım hep.
Bedenim yürüyordu ama,ruhum çoktan çürüyüp yok oldu..
Üvey annem bana tokat atacağı sırada elini tuttum ve iğrenirek bakmaya başladım silikonlşdan gözükmeyen yüzüne,
"Bu sefer olmaz orospu!"
"Annen'le düzgün konuş!"
"Ölen annem mi?Ona asla saygısızlık yapmam!Benim bir annem var o da öldü!"
"Yağmur!Haddini aşma!"
"Hadi ya!Yapmazsam ne olur?"
Babam tam cevap verecekken kapı zili çaldı.Kapıyı açmamla Büyümüş, kocaman adam olmuş Kağan'ı görmeyi planlamıyordum.
"Kağan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim|Nepenthe|
Short StoryBilinmeyen Numara:Frida Kahlo'nun bir sözü vardır. Bilinmeyen Numara:Bilir misin Demir? Bilinmeyen Numara:"Sevgi basitti.Karmaşık olan bizlerdik" Bilinmeyen Numara:O yüzden Sevdiğim, Bilinmeyen Numara:Artık basitleş. Bilinmeyen Numara:O karmaşık duy...