Not: Gelin varsa düğün vardır. Uruguaylı damat erik dalı oynarsa en yakın damat adayı Halil Efe ise ona da oynatırım Erik Dalı. Hem de o biçim.
Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet...
***
Kısmet deyince çıkan emojiyi görmek ister misini?🔮
Kısmete bakın 😂😂😂
***
Yine bir öngözle geldim efendim. Herkese cümleten selamlar. Bizler burada oldukça sizler orada olmasanız da ön göz yayınlar mıyız bilmem? Psikopatsam hani, sıyırdıysam falan...Çiçek Gelin hikayesinde ne anlattığımı merak edenler var ise...
Çok zorlanmayınız her şey ortada.
Ya çiçek gibi bir gelin okuyacaksınız, ya da adı Çiçek olan bir gelin.
Belki gelinin çiçekten tacı vardır!
Tastamam adı Çiçek olan bir gelin hikayesi. Kapaktan da anlaşıldığı üzere kuyruklu gelinlik giyen gelinlerden.
Peh!
Desem de inanmayın. Bizim zamanımızda kuyruklu gelinlik modaydı. Ben giydim. Ama çiçek değil taşlar modaydı. Herkes birleşip "Daşlı olsun" dediydi.
Neyse Çiçek Gelin'e taşsız giydiririm alırım hevesimi. Hayatımda hep bir kolayı var yaptırıveririm karakterlerime alırım hevesimi.
Mesela hep bir sonradan kavuşma hayal etmişimdir ben. Olmadığından çoğu hikayemde yıllar sonra kavuşturdum karakterleri. Hemen kavuşma olmaz, olsaydı ne yazacaktık?
Bir Belediye Başkanı'nın karısı olmak üzere bizim o taraflara gelin giden bir hanım kızımızın hikayesi.
Başkan ve Çiçek Gelin!
Wattpad bir şeyi çok sever, bilirim.
Kötü Çocuk!
Benim çocuklar pek iyi wattpad özür dilerim.
İlk bölüm ne zaman derseniz 1 Haziran. Ve bir iyilik yapacağım size, hafta içi her gün yayınlayacağım bölümleri. (Bir müddet, sonsuza kadar değil)
Soru soran varsa cevaplayım. Yoksa bir şey demem lazım size onu da deyip gideyim.
Bugün watsap gruplarımdan payınıza düşenler efendim.
Ayşe değil de onu Ayşen'in kocası olarak algılarsanız hemen kaçın. Halil Efe'den hayır gelmez size böbreğinizi söker vallahi.
Selametle canlar!
Not: Çiçek Gelin Yediveren Yayınları farkıyla raflarda yerini almıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Gelin
General FictionAnlaşmalı evlilik hikayelerinden birini de MSÇ kaleminden okumaya ne dersiniz? Zamanın çapkın, havai genci Erhan, anne sözü dinleyerek evlenmiş, üç de çocuk yapmıştır. Bir de üstüne belediye başkanı olunca hayatı düzene girmiştir. Ta ki üç çocuğunun...