Evcilik Oyunu

3.7K 34 0
                                    

duydugum gurutluyle gozlerimi kirpistirdim. birkac dakika sonra kapimin hizla acilmasiyla kapanmasi bir oldu. herhalde gelen kisi gitti. yatagimda bir cokme hissedince gozlerimi araladim.saga dondugumde karsimda bir cift goz gorunce ciglik attim.

"lanet olsun senin burada ne isin var! hemen cik odamdan"

"niye cikacakmisimki?"

"ben cik diyorumda ondan"

" of be abla sabah sabah hic cekilmiyorsun"

"araba miyim ben cekilim emre"

" tamam ben suradan atlayip geliyorum"

"gelirken ekmek al"

"off espiri yapma kahve yap"

"cay degil miydi? kahve nereden cikti?"

"sey... hic bir yer-yerden canim kahve istedi de ondan dedim neyse hemen hazirlan aksam eve geliyorsun annen ve babam seni bekliyor"

niye kekelediki bi simdi kesin bir sey sakliyor benden kahve icmek istemez hatta kahve kokusundan bile nefret eder. neyse yakinda cikar kokusu. o yatagimdan kalkip karsimdaki koltuga oturdu. bende yataktan kalkinca uzun bir islik calip bana bakti.

" ne oldu?"

"niye sen benim ablamsin?"

"ne oldu soylesene?"

"ablam olmasaydin seni hemen suracikta altima alirdim bilmis ol"

ben hala ona bon bon bakarken ustumu isaret etti. simdi anladin ic camasirlarimla uyumusum ve suan da ustumde sadece onlar var ve emre bana bakiyordu.

"off emre bende bir sey oldu sandim bekle sen hemen geliyorum"

cevabini beklemeden dolaba yoneldim. dolaptan her zaman ki vaz gecilmezlerim olan kisa kot sortlarimdan ve ustumede beyaz sporcu atletimi giydim. arkami donmemle koltukta oturan emreyi gormem bir oldu. koltukta oturmus zavallim bana bakiyordu.

"sen gitmemismiydin?"

"aslinda gidecektim ama kalmak istedim. ahh yuce tanrim neden bana bu iskenceyi yapiyorsun ki?"

ellerini yukari kaldirmis isyan ediyordu. gulerek ona yaklastim ve kucagina oturup kollarimi boynuna doladim. saskinca bana bakarken oda siritip ellerini belime doladi.

"bana bu iskenceyi neden yapiyorsun eylul"

"ben birsey yapmiyorum emre"

"evet yapiyorsun kucagima oturarak..

dedi ve beni erkekligine bastirdi sonrada devam etti.

... beni zora sokuyorsun"

"umrumda degil emre"

diyerek kendimi biraz daha bastirarak ayaga kalktim ve yatagimin ucuna oturdum. oda kalkti ve yanima geldi.

"eylul seninle bir anlasma yapalim mi?"

beni tekrar kucagina cekti ve sirtimi gogusune yasladim. dudaklarini boynuma yonlendirdi.

"sadece son bir defa eylul. daha 1 saat once bir surtugu duzdum ama senin yuzunden yine havalandi"

boynumu operken sesi boguk cikmisti ve beni belimden tutup erkekligine bastirinca aniden agzimdan ufak bir inilti cikti.dudaklari gerilince guldugunu anladim. benden biraz uzaklasarak

"sende beni istiyorsun"

tamam kabul ediyorum emreyi ilk gordugum zaman ondan etkilenmistim ama sadece o kadar

yalan soyleme masal sevmesende onu istiyorsun baksana cocuk nasil yakisikli, kasli, karizmatik, cekici

sus sana sen ic ses.

iyi tamam bir sey olursa ben buradayim

mumkunse olma. kendimle kavga ediyorum delirdim galiba. kucaginda donup onu bacaklarimin arasina aldim ve bacaklarimi ona doladim.

"son defa emre"

"tamam ama sana yasatacagim zevkten sonra tekrar isteyeceksin"

"sanmam"

diyerek dudaklarimi dudaklariyla bulustudum. opusum fazla sert degildi.beni sirtim yataga gelecek sekilde yataga birakti oda ustume yerlesince ustundeki siyah tsihirtu cikardi sonrada pantolonundan kurtuldu. bende atletimi ve sortumu hemen cikardim. belimi kaldirip sutyenimin kopcasini acti. cok gecmeden camasirimda yerdeki kiyafetlerin yaninda yerini aldi.karnima agirligini ustume vermeden oturdu ve vucudumu incelemeye basladi.

"ahh sen gercekten... gercekten mukemmelsin"

sozlerine kirkirdadim. tek eliyle gogsumle oynarken tek eliyle erkekligini vajinama surttu. ahh gercekten beni deli etmeyi iyi biliyor.ensesinden tutup kendime tutum ve dudaklarina yapistim. opusu oncekilere gore daha sertti.aniden icime girmesiyle ufak bir ciglik attim.

"emre ahh hizli... daha hizli ahh"

bunu soyledikten sonra hizini biraz daha arttirdi.

......Aksam saat 8.........

"nasilsin kizim?"

"iyiyim"

"bugun neler yaptiniz abla kardes"

fazla birsey degil sadece aksama kadar sevistik. demedim tabi alayli bir gulumsemeyle emreye baktim oda ayni gulumsemeyle bana bakiyordu ve goz kirpip yemegine dondu.

"saat 1-2 gibi emre geldi iste beni uyandirdir sonra kahvalti falan yaptik film izledik dolastik sonrada geldik iste"

"bir arada spor yaptik"

"ne guzel iyi vakit gecirmenize sevindik"

dedi uvey baba bozuntusu. ailemden ne kadar nefret etsemde aile yemeklerini onemserim cunku aile yemekleri oldugu zaman onemli seyler konusuyorlar. yani katilirsam onemli kararlardan haberim oluyor.

"beni niye cagirdiniz?"

annemle uvey babam birbirlerine baktilar ve yine bana donduler.

"eylul yarin aksam...

diye baslayan annem durdu. cumlesine uvey babam devam etti.

"... seni istemeye geliyorlar."

Evcilik Oyunu (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin