Medya eylülün gelinliği
Gelini Öpebilirsin.
***
--Baran Korkmaz--
Şimdi benim hayalim gerçek olmuştu. Ben eylül ile evlendim ve şuan onunla arabayla evimize gidiyorduk. Ne güzeldi evimiz...
Bizim evimiz. Artık o bana aitti, sadece bana ait. Ona sadece ben dokunacak, sadece ben geceleri uyurken izleyecek, uyumadan önce sadece ben ben görecek ve uyandığımda ilk ben görecektim. O müthiş kokusunu sadece ben cigerlerime doldurup kokusuyla sarhoş olacağım. O artık tamamıyla benimdi.
O benim soyadımı aldı.
O benim karım oldu.
O benim...
Düşüncelerim fazla hastalıklı gibi görünse de değil ben... ben sadece hayatımda ilk defa bu kadar mutluyum.
Evimize geldiğimizde arabayı durdum hızla oturduğum yerden kalkıp karımın kapısını açtım. Şuan onunda benim kadar şaşkın olduğunu biliyorum ama ben bu yaşadığım mutluluktan dolayı şaşkınım o ise evlendiğinden dolayı şaşkın.
Açtığım kapıdan çıkıp hala şaşkın bakışlarla bana baktı ona güzel gülümsemelerden birini gönderdim ve elimi beline doladım küçük kadınımın. Bu hareketim ona tuhaf gelmiş olmalı ki titredi. Evin kapısını açtım içeri girecekti ki onu durdurdum ve gelinliğini umursamadan hızla kucağıma aldım, kapıdan içeri girdik. Indirmeden üst kata yeni odamıza çıkartmak için merdivenlere yöneldim merdivenlerden çıkarken ellerini boynuma doladı, durdum. Ellerini boynuma dolamıştı hemde hiç bir zorlama olmadan kendi isteği ile kendime gelip tekrar merdivenlerden çıkmaya başladım. Koridordan geçip odamıza girdim, onunla başbaşayız ama asla onu zorlamak istemiyorum karımda olsa beni istemediği sürece ona dokunmayacağım. Kucağımdan indirmek istemesem de onu yere bıraktım bana bakıyordu ürkek bir şekilde ben bana böyle ürkek bakmasını istemiyorum bana sevgi dolu gözlerle baksın istiyorum. Böyle ürkek bakması benim kalbimi acıtıyor bana böyle bakmasın, İstemiyorum.
Ona yavaşça yaklaştım ellerimi yanaklarına yerleştirdim ve sessizce fısıldadım.
"Korkma eylül, sana isteğin dışında dokunmayacağım. Istemez isen karşı gelmem bir ömür beklerim, zaten uzun bir süredir bekliyorum biraz daha bekleyebilirim. Son olarak sana bir şey açıklamam gerek, ben dedem ile büyüdüm bana herşeyi anlattı seni, dedeni, olayları herşeyi. Sen aslında Arthur ile evlenecek idin ama evlenmedin çünkü deden sürekli dedeme fotoğraflarını gönderdi bende fotoğraflarına sürekli bakardım bazen okuldan kaçıp okuluna seni görmeye gelirdim ve seni izlerken hep gülümsedim.
Dedeme anlattığım da benim sana aşık olduğumu söyledi. Ben sana 7 yaşından beri aşığım, seni 7 yaşımdan beri bekliyorum gerekirse yetmişime kadar da beklerim yeter ki sen iste. "
--eylül korkmaz--
Baran'ın uzun konuşması bitene kadar bekledim. Çocuğa daha fazla acı çektirmemek için hem bana ne zararı var ki ben zevkimi alırım. Konuşması bittiğinde ise ellerimi boynuna doladım kendime çektim.
--Baran Korkmaz --
Elleri boynumda beni kendine çekiyordu ve beklediğim daha doğrusu hiç beklemediğim bir şey yaparak beni öptü. Şaşkınlık duygusunu üstümden atıp karşılık vermeye başladım, hep istediğim gibi beni kendi isteğidi için öpüyordu yada kendi ihtiyacı için öpüyordu. O beni daha sevmiyordu o sadece kendi ihtiyacını karşılamak istiyor, bu gerçekle kendimi hep öpmek istediğim dudaklardan ayırdım. Belinden tutup onu uzaklaştırdım bana şaşkın bir şekilde bakmaya devam etti sanırım biraz da kızdı.
" Ben bunu yapamam eylül. Sen beni sevmiyorsun, bunu kendi isteğin için değil kendi ihtiyacın için yapıyorsun."
Sesim acı çeker gibi çıkmıştı çünkü acı çekiyorum fiziksel bir acı değil bu, bu acıyı farklı bir acı. Karşımda bana şaşkınlıktan arınmış sadece kızgın bakışlar atan bir eylül vardı. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı
"Bak tamam belki seni sevmiyor olabilirim ama işin diğer tarafına bak seninle evliyim. Her ne kadar istememiş olsam da evlendim işte ve bu arada ihtiyaç konusunda yanılıyorsun ihtiyaçtan değil seni istediğimden öptüm. İstemiyorsan soyleseydin tabi artık geçti. "
Eylül az önce bana beni istediği için mi öptüm dedi? Ben mi yanlış duydum? Doğru duydun Baran eylül seni istiyor ve sen kabul etmemezlik yapıyorsun sen ne kadar dönek çıktın iç ses az önce başka şimdi başka konuşuyorsun ama neyse seninle tartışmayacağım Belinden tuttuğum kızgın eylülü kendime çektim, ellerimi belinden yavaşça yukarıya kaldırdım ve boynu ulaştım. Ellerim boynunun iki yanından tuttup dudaklarına yapıştım evet biraz kabaca oldu ama beni sürekli isteyen bir eylül yok ve şuan beni isteyen bir eylül ile karşı karşıya olunca hızlanmam gerek. Onu öptüğüm de hemen karşılık verdi demek isterdim ama malesef diyemiyorum çünkü hemen karşılık vermedi. Bende biraz daha sert öpmeye başladım ve başardım dudaklarını araladı
Yine ben geldim tabi elim boş gelmedim birde yeni bölüm getirdim. Biliyorum en son bir süre ara verdim demiştim çünkü başka hikayeler üzerinde çalışıyordum v size söylediğim ortak düşman işi yattı bende Defne yaprakları adlı bir hikayeye basladim ama o bni zorluyor yine dvm edeceğim kafamı dağıtmak içinde buna yeni bölümler eklemeyi düşünüyorum belki çoğunuz hikayeyi sildi ama olsun belki az da olsa okuyamlarim vardır diye umut ediyorum. Eğer varsa artık sınırda var bu arada bu bölüm peleen adı okuyucuma ithafen yazılmıştır
2+ vote 2 yorum şimdilik bu kadar umarım sizinle kısa süre içinde yine görüşürüz sizleri seviyorum ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ASKIDA)
ChickLitAŞK... Söylenişi bile bir güç ister, Peki y AŞKI yaşamak? Birine delirircesine aşık oldun mu hiç? Küçükken okulundan kaçıp sırf onu görmeye gittin mi? O ağladığında onu kollarının arasına alamayıp uzaktan izlemek zorunda kaldın mı? Onu sadece tek ki...