Bende biraz daha sert öpmeye başladım ve başardım dudaklarını araladı.
***
--Baran Korkmaz --
Dudaklarını araladığında öpüşmemiz daha derin bir hal almıştı. Elleri boynumda bağlanmamış papyona kaydı ve onu bir yere fırlattı sonra ceketimi onun yanına. Bende bu arada gelinliğinin fermuarına ulaşmaya çalışıyordum ama pek başarılı olduğum söylenemez, durumu anlayıp benden geri çekildi ve arkasını döndü. Bende hemen fermuarını açtım ve gelinliğinin aşağıya süzülmesini izledim.
Tekrar dudakları dudaklarımda ki yerini aldı, eylül yavaşça gömleğimin düğmelerini açarken bende yavaşça (!) Onun sütyeni çıkarttım. Yavaş olmam gerek ama olamıyorum, yavaş olamıyorum. Gömleğimi çıkartıp fırlattı bende onun belinden kavrayıp kaldırdım bacakları belime dolanınca onu yatağa sırtüstü yatırdım sonra pantolonumu ve boxerımı çıkartıp attım.
Iç çamaşırını çıkartıp gözlerine bir kez daha baktım. Boynuma doladığı kollarıyla beni dudaklarına yaklaştırdı bende geri kalan mesafeyi kapatıp dudaklarını zevkle sömürmeye başladım ve aniden içine girdim.
Zevk çığlığı kulağıma en sevdiğim melodi gbi geldi. Artık onunla birdim. Bedenlerimiz birleşmeşti, benim hasret duyduğum bedeni artık hissediyordum. Bedenimi eylül ile çok kötü(!) fikirleri olan tarafım ele geçirmiş bir şekilde içinde hızlı hareket etmeye başladım. Çığlığı artık daha fazla olmuştu evin içini onun çığlıkları ve benim hırlamamalarım dolduruyor. Yakınlardan geçen biri bu sesleri çok rahat duyabilirdi. Eylül'ün zevk çığlığını başkası duymasın niye duyuyor? Gebertirim o duyan kişiyi.
Kıskançlık ile biraz daha hızladım. Hissettiğim sıcaklıkla durdum. Eylül'ün çilek dudaklarından ayrıldım ve yüzüne baktım. Eylül zevkten kapattığı gözlerini merak adına açtı. Bakışlarımı ondan alıp aşağıya baktım. Sorun yok sadece erkekliğimde eylülün bakirelik kanı vardı.
KAN?! EYLÜL'ÜN. BAKİRELİK. KANI.
Büyük bir şaşkınlıkla eylüle baktım. O bakire miydi? Gözlerini devirip yüzümü kendine yaklaştırdı.
" Sen bakire miydin?"
şoktan zar zor çıkan sesimle sordum.
" Evet. Bunu sonra açıklasam şu an pek uygun değil"
Bana cevabımı sinirli bir şekilde vermişti ama ben sadece ilk kelimesini duymuştum. EVET. Ben onun ilkiyim...
Büyük bir mutlulukla olabildiğince hızladım. Ritmik hareketlerimin ardından ikimizde rahatlamış bir şekilde yatağa uzandık. Sorumun cevabını vermesi için tam zamanı diye düşününce soracakken üstüme çıktı. Tam kasıklarımın üstüne ne kadar rahatlamış olsam bile onun varlığı ile sertleşe biliyordum. Yüzüme ve dudaklarıma yaklaştı, dudaklarını dudaklarıma sürttü sonra boynuma yönelip boynumu ısırmaya başladı diğer taraftan boş durmayıp kalçalarını yavaş bir şekilde hareket ettirmeye başladı. Ellerim benden habersiz kalçalarına gitti ve sıkıp bana biraz daha bastırdım. Boynumu morartma işi bitince dudakları kaslarımda dolaşmaya başladı.
***
Kollarımı minik bedenine sarıp kendime çektim. Omzuna ufak bir öpücük bıraktım. Şimdi cevap vermesi gerekiyor.
"Başla bakalım"
Sesim cevap almaya kararlı bir şekilde çıktı. Bunu duyunca derin bir nefes alıp kollarımın arasında yüzüme döndü.
"Anlatılacak bir şey yok sadece sözümü tutuyordum. Evlenme zamanına kadar. Küçükken birine söz vermiştim ve şimdi evlendim sözümü tuttum bu kadar."
Her kime söz verdiyse ona çok büyük bir teşekkür borçluyum, ama benim kafam karıştı yani bakire ama yaptığı harika şeylerden sonra ne biliyim.
Benim anlamamış Bakışlarımı görünce devam etti.
"Tek bir yer mi var? Ben de diğer yollu kullanıyordum."
* * *
Sabah karımdan önce uyanıp mutfağa geçtim. Dün bana gerçekten çok büyük bir jest yapmıştı ve onun ilki olmama izin vermişti. Mutluluktan neredeyse uçabilirim. Aşık olduğum kızla evlendim, o artık tamamen bana ait, bana ilki olma şansını verdi ve dün gece bana en güzel sözü vermişti.
--dün gece--
"Bana da bir söz verir misin?"
Sesim annesinden oyuncak isteyen bir çocuk gibi çıkmıştı ve kendimi öyle hissediyorum.
" Ne için? "
Tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Bu yol sadece bana ait olsun."
Gözlerini yumup tekrar sırtını bana döndü. Derin bir nefes alıp kısık bir şekilde mırıldandı
"Söz"
Beceriksiz yazarınızdan herkese merhaba. Size verdiğim sınırı geçtiniz bende sözümde durup yeni bölümü yazdım. Umarım beğenirsiniz yeni bölüm 3+ vote 3 + yorum ardından gelecek. Sizleri seviyorum ^,^ ×,×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ASKIDA)
ChickLitAŞK... Söylenişi bile bir güç ister, Peki y AŞKI yaşamak? Birine delirircesine aşık oldun mu hiç? Küçükken okulundan kaçıp sırf onu görmeye gittin mi? O ağladığında onu kollarının arasına alamayıp uzaktan izlemek zorunda kaldın mı? Onu sadece tek ki...