Merhaba yine beceriksiz yazarınız sizlere beceriksizce bir şeyler yazdı umarım becekriksizde olsa beğenirsiniz
Medyada Baran'ın hazırladığı kahvaltı tabağı.
Yeni bölüm 3 + vote 3 + yorum sonra en kısa sürede gelecek.
* * *dün geceyi düşünmeyi bırakıp beni dünyada ki hatta galaksideki en mutlu insan yapan galaksiler güzeli karıma nasıl bir kahvaltı hazırlamaya başlasam onu düşünmeye başladım...
Sanırım ne hazırlayacağımı buldum biraz hatta baya klasik olacak ama eylül sever. Hemen askılıkta olan siyah deri ceketimi gri tişortüm'ün üstüne giydim ve spor ayakkabılarımı giyip ceketimin cebine bir miktar para ve evimizin anahtarını koydum. Kapıdan hızlı ama sakın adımlar ile çıkıp evimize fazla uzak olmayan fırına koşmaya başladım. Koşarken çevrede benim gibi erken kalkmış ve sabah Koşusuna çıkmış üç beş insan vardı. Dün gece Eylülümün bana verdiği o sözü tutacağını çok iyi biliyordum bu yüzden içim rahattı ona güveniyorum. Birden koşarken biri bana çarptı düşüncelerimden onu göremedim. Başımı eğip bana çarpan kişiye baktım.
" Hey... sen iyi misin ufak kız? "
Bana çarpan ufak kız en fazla 5 yaşındaydı ve yüzüme ilk başta kızgınlık ile baktı ama sonra bakışları değişti.
" Ben ufak diğilim bir keye ben cok büyüm. "
Ufak kız kollarını göğsünde birleşti ona ufaklık dediğim için kızgın gibiydi ama değil gibi bakıyordu. Dizlerimi büküp onun boyuna gelmeye çalıştım ama hala ondan uzun duruyordum.
"Özür dilerim ufak kız sana çarptım."
Birden boynuma dolanan minik kollarla neye uğradığıma şaşırdım. Sırtımdan bana minik kollar dolandı.
" rahat bıyak o kızı moyuk seni."
Anlaşılan o çocuk bu ufak kızı seviyordu ve onu koruma altına almıştı. Bir kolunu boynumdan çekip minik yumruğuyla başıma vurmaya başladı. Karşımızda ikimiz bakan ufak kız beni dövmeye çalışan ufak çocuğu durdurmaya çalışıyordu.
" bıyaksana Kasım. Bıyak! "
Küçük çocuğu sırtımdan çekip kızın yanına bıraktım. Adının Kasım olduğunu öğrendiğim çocukta bu ufak kızla aynı yaşlarda görünüyor.
" Üzgünüm genç adam ben sadece Özür diliyordum yanlışlıkla koşarken sevgiline çarptım. "
Dedim Ufaklığa göz kırparak bu onun bölgesinde olduğumu anladım mesajı idi.
"O benim sevgilim diğil bikeye ama sen olabiliysin. "
Ufak kızın neden bana öyle baktığını şimdi anlıyorum o Kasımı kıskandıramak istiyor.
"Üzgünüm ufak kız benim kalbim başkasına ait."
Ufak kız somurtarak bana baktı ama Kasım mutlu olmuş bir şekilde baktı bana ona elimi uzattım.
" Merhaba genç adam benim adım Baran."
Elimi güçlü olduğunu düşündüğü bir şekilde sıktı.
" Benim de Kasım"
Dedi ciddi bir şekilde. Arkadan ince sesiyle adını söyledi ufak kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ASKIDA)
ChickLitAŞK... Söylenişi bile bir güç ister, Peki y AŞKI yaşamak? Birine delirircesine aşık oldun mu hiç? Küçükken okulundan kaçıp sırf onu görmeye gittin mi? O ağladığında onu kollarının arasına alamayıp uzaktan izlemek zorunda kaldın mı? Onu sadece tek ki...