Düğün Alişverişi

959 20 0
                                    

"sadece 3 Gun Daha yanindaki agacla takilip oynasmana izin verecegim.  3 Gun Sonra Sen Sadece Benim Olacalsin-mustakbel Kocan-"

*********

cinar elimden kagidi cekip aldi. okuduktan sonra bana ates sacan gozlerle bakmaya basladi. ne oldugunu anlamadan zil caldi ve cinar yanimdan firlayip gitti. her sey aniden olmustu ve ben sadece izlemistim.yanima baranin oturmasiyla kendime geldim.

"evet karicim. bana simdi nereyi gezdireceksin?"

"cehennemin dibini"

********

gozlerimi acmadan calan telefonumu yastigin altindan cikartim kulagimin ustune koyarak uykuma devam ettim.

"eylul?"

"evet"

"kizim, uyandirdim mi?"

anlasilan arayan bayan surtukmus.

ve evet uyandirdi.

"evet, uyandirdin"

"iyi o zaman madem uyandin. hazirlan ve telefonuna adresini attigim AVM git ve beni bekle"

"niy..."

surtuk. suratima kapatti. bunun acisini cikartim ben ondan.telefonu tekrar yastigin altina koyarken mesaj geldi. anlasilan beni uyutmamakta kararli.peki o zaman yataktan cikip banyoya gittim. ustumdeki ic camasirlarimi kirli sepetine attim ve kendimi ilik suyuma attim. 5 dakika durduktan sonra saclarimi kopurtup durulandim.ustume bornozumu giyip saclarim salik odama gittim.dolaptan. siyah dantelli sutyenimi ve siyah kulodumu giydim. ustume siyah bir sort ve siyah sporcu atletimi onun ustunede saks mavisi kollarini dirsegimin ustune kivirdigim gomlegini giydim. sadece ustundeki 3 dugmeyi iliklemedim.siyah supralarimida giyip aynanin karsini gectim. saclarimi kuruttum ve siyah cantamida alip evden ciktim. bugun canim nedense siyah giymek istedim. giydigim renkler benim o gunki ruh halimi gosterir ve ben siyah giydiysem beni kizdirmamalisiniz. karsimda duran siyah lamborghini diablo edoya atladim. mesajdaki AVMye 10 dakika icinde vardim. bayan surtugu bulmam zor almadi. hemen giriste bekliyordu ve beni gorunce hemen yanima geldi.

"hosgeldin kizim"

"beni niye cagirdin buraya"

hala bana yakinlasma cabalarindan kurtulamadi.ben ona ne kadar soguk davranirsam davraniyim illa benimle yakinlasacak.

"biliyorsun yani baran sana soylemistir. 2 gun sonra dugu..."

"evet biliyorum. sevgili damadiniz bunu sevgilimin yaninda birkac defa tekrarladi ama cinarla konustuk aramiza giremediniz"

"sozumu bitirmeme izin ver. dugun icin alisveris yapmamiz lazim."

"ne alisverisi bu?"

"sana gelinlik, barana damatlik iste bana kiyafet falan."

sakin ol masal.karsindaki kadini parcalara ayirmak gibi dusunceleri at kafandan. rahatla.

"iyi. ne lazimsa alin"

resmen dislerimin arasindan tisladim.gulumseyerek kolumdan tuttu ve bir yere suruklemeye basladi.gittigimiz yerde onlari bekliyordum.

kadin beni fark edince annem beni suruklemeyi birakti. baranda beni gorunce gulumsemeye basladi. onlarin yanina gelince durduk. kadin elini uzatip samimiyetle gulumserken

Evcilik Oyunu (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin