Bekarliga Veda Partisi

1.1K 19 0
                                    


"dun aksam sarhos oldugunda gercekten cok inatci oluyorsun. iceri girer girmez dudagima yapistin"

"o sarhoslugun verdigi bir etkiydi. simdi izin verirsen hazirlanmaliyim"

"tabi. son olarakta yarin evleniyoruz ve balayinda benden kurtulusun yok guzelim"

diyerek omzuma kucuk bir opucuk kondurup gitti. az once ne demisti o balayinda kurtulusum yok mu dedi?

**********

hala inanamiyorum. bugun benim son bekar gunum ve ben baranin arabasiyla okula gidiyorum.

"ne dusunuyorsun?"

"bugunun son bekar gunum oldugunu ve aksama kizlarla konusup parti vermem gerektigini"

"hmm. kizkiza bir partiden zarar cikmaz ve bende bekarligi veda partisi dusunuyorum."

ne? az once o ne dedi? kiz kiza bir parti mi? iyide ben lezbiyen degilim ki benim partimde sadece kizlar olsun. betulu arayip haber vermem lazim aksama barda parti vermemiz gerek kizli erkekli bir seks partisi. evet evet madem son bekar gecem bende bunu degerlendirmeliyim.

"sormayacak misin?"

"neyi?"

merakla ona baktim. birsey sormayi unuttum mi ki? hayir unutmadim.

"partide kiz olup olmayacagini"

"umrumda degil, istedigin gibi bir bekarliga veda partisi ver. ister erkek erkege kendinizi becerin yada sap sap kalin yada kiraladiginiz surtukleri becerin umrumda degil. yeter ki benim partime karisma"

arabanin durmasiyla okula gelmis oldugumuzu anladim ve arabadan indim. hemen baran yanima gelip elimi tuttu.

"sen nasil bir kizsin?  hic mi kiskanma duygun yok?"

"aslinda nasil kiz oldugumu birlikte oldugum cocuklar bilir ve aslinda bakarsan var ama insanlarin eglencelerini kisitlamak istemem."

"ne demek nasil kiz oldugum birlikte oldugum cocuklar bilir? sen kac kisiyle birlikte 10? 20? 30? 50?"

"okulun populer, yakisli ve sporcu olan erkekleriyle birde bazen okuldaki kizlarin verdigi partilerde bazilariyla birlikte oldum, ama bu geri kalan erkeklerin aklinda olmadigim anlamina gelmez. istesem sevgilisiyle opusen birinin dikkatini kendime cekebilirim.hemde hicbir sey yapmadan."

sozlerim onu fazlasiyla sinirlendirmis olmali ama umrumda degil ondan uzaklasarak duvar dibindeki gruba yaklastim. grupta okulun surtukleriyle opusen iki kisi var digerleri ise kendi arasinda sohbete dalmisti. bu grubun ozelligi sadece erkeklerden olmus olmasi ve daha once hepsiyle birlikte olmustum. grubun yanina gelince cenk ve cem kizlarla opusmeyi birakmis digerleri sohbet etmeyi birak hepsi bana bakiyorlardi. onlari partime tabikide davet edecektim. onlar okulun basket takimiydi ve populer ayriyettende yakisliydilar ve en onemlisi hepsi beni istiyordu.

"selam cocuklar"

"selam"

hepsi bir agizdan sanki onceden anlasmis gibiydiler ama hepsi bana en karizmatik guluslerini atiyorlardi. baranin okulun ortasinda ne halde oldugunu umursamiyorum.

"aksama isiniz yoksa partime bekliyorum. adresi ve saati mesaj atarim"

"ne partisi bu guzelim?"

"bekarliga veda"

diyerek uzaklastim ve baranin yanina gittim. zavallim cocuklari oldurecekmis gibi bakiyor. tabi benden de ates sacan o gozlerini esirgemiyor. baranin yanina gidince goz kirptim.

"gordun mu?"

**********

"nasil yani eylul sen yarin evleniyor musun?"

"bak bu 25. sorusun ve buda 25. ve son cevaplayisim. EVET YARIN EVLENIYORUM."

betule yarin evlenecegimi anlattim. kiz bana bikmadan 25 defa yarin evleniyor musun? diye sorup durdu. evet yarin evleniyorum.

"eger bir daha soracak olursan, seni okulun ortasinda agac dallariyla sikerim betul neyse aksama bari ayraladim. ikizlere haber ver tum ucuncu ve son siniflar, sporcu ve yakisiklilara haber verin. haricinde baska birinde duyarsam kotu olur."

"anlasildi, kaptan."

diyerek siniftan cikti. betul arkadasimdir. yakin arkadasim degil gerci kimse benim yakin arladasim degil ama betul guvendigim bir arkadasimdir.ikizler ise birbirine hic benzemeyen dedikoducu kizlar. okulun yuruyen gazeteleri diyebiliriz ama onlarda digerleri gibi benim emrimde oldugu icin sorun yok.

*********

"rahat durmayacaksin degil mi?"

"evet"

"partinde erkek var"

"daha fazlasi. parti bir seks partisi"

"NE!.Partiye bende geliyorum"

Evcilik Oyunu (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin