"... seni istemeye geliyorlar."
icmekte oldugum suyu ustlerine puskurttum.
"NE!"
yuzlerini silerken bana baktilar.
"siz delirdiniz mi ben kimseyle evlenmiyorum"
"ama kizim..."
"hayir!"
"eylul evlenmek zorundasin"
"hayir degilim uvey baba bozuntusu"
"kizim dedelerinizin bir iddiasi vardi ve iddaiyi deden kaybetti. iddaiya gore senin onlarin ogluyla evlenmek
zorundasin yoksa ailemizi yok ederler"
"bu ne sikim bir sacmalik. Ben Kimseyle Evlenmiyorum."
-------
"mustakbel esim nerede esma anne?"
pic kurusu seni elime bir geciriyim o dili kicina monta edicem.ben sadece benim bildigim gizli tunelimdeyim. oturma odasinin yaninda durmus iceei dinliyorum ama maalesef goremiyorum.
"oglum kizimin kusuruna bakma. o biraz nasil soylesem hircindirda hala kabul edemedi evliligi."
kim hircim ben mi hircinim. hircin benim yanimda baya sonuk kalir.
"ama evlenecek degil mi esma hanim"
"tabikide meral hanim kizim oglunuzla evlenecek. peki oglunuz evlilige nasil bakiyor?"
"aslinda evlenmek istemiyordum...
sonunda biri daha benim gibi dusunuyor...
"...ama dedemi sever ve sayardim onun istegiyse karsi cikmam."
...du. lanet olsun dedelerimiz bir kumar oynayarak bizleri evlendiriyor ve ben birsey yapamiyorum.
"nermin hanim anlasmayi biliyorsunuz degil mi? isterseniz tekrarlaya bilirim."
"kisa bir tekrardan zarar gelmez"
"cocuklar en fazla 1 ay sure icinde evlenmek zorunda eger bir taraf cayarsa. o taraf yok edilir."
off kurtulma sansim hic yok. lanet olsun lanet olsun zilyon kere lanet olsun. belime dolanan kollarla yerimde sicradim. arkami dondum ve bana sarilanin emre oldugunu gordum.
"buraya nasil geldin?"
"seni takip ettim acikcasi guzel yermis"
"biliyordun"
"hem evet hem hayir"
"nasil"
"seni evlendirmek istediklerini biliyordum ama evlendireceklerini bilmiyordum"
"evlenmek istemiyorum"
"bu biraz zorunlu bir is"
"lanet olsun ki biliyorum. peki bunlar ne zaman gidecekler?"
"galiba birkac saat daha buradalar"
"onlar buradan gitmeden bende buradan cikamayacagima gore burada oturmak zorundayim."
"ya da direk benim odama gidip eglenebiliriz"
bana yavru kopek bakislarini atarken umutla cevabimi bekliyordu. asilinda biraz eglenceden zarar gelmez. hala kopek bakisi ile bana bakan emreyi ensesinden tuttum kendime cekip opmeye baslayinca iznimi almis oldugunu anladi ve beni kaldirip bacaklarimi beline dolamami sagladi. hic beklemedigim bir anda benden ayrildi.
"buradan direk odama gecit var mi?"
gulumseyerek ona baktim.
"buradan her yere gecit var, duz git sonra yukari cik ve sola git ayni normalde oldugu gibi odana iste emre."
"harikaymis"
"biliyorum"
sesi benim sesim gibi kesik kesik cikiyordu. tekrar dudaklarimiz birlesince beni odasina tasimaya basladi.odasina girince gizli kapiyi kapatti ve sirtimi en yakin duvara yapistirdi.sirtim soguk duvara temas edince ister istemez agzimdan ufakli inilti cikti ondan biraz ayrilip ustumdeki siyah tshirtumu cikardim onda ayni sekilde ustundekileri cikarip boynuma yoneldi.boynumu opup isirirken bende onun saclarini cekip onu kiskirtiyordum.sirtimi duvardan ayirip yataga yatirdi. altimdakileride cikardim ve sutyenimide cikarip ona baktim o benden once hazirmis tekrar dudaklari dudaklarimi bulunca biraz durup boynuma yoneldi. boynumdan goguslerime, goguslerimin ortasindan gobegime, gobegimden daha asagilara indiginde biraz kipirdandim.
"sakin ol eylul"
zaten sakinim ama refleks olarak kipirdandim. vajinama gelince ilk once oraya kucuk kucuk opucukler konduruyordu sonra diliyle tatli iskencesine basladi. inlemelerim odayi doldururken bir ses duyuldu. emrede bunu fark etmis olmali ki basini kaldirip bana bakti.
" ne duruyorsun baksana emre"
"merak etme eylul kapim kitli kimse giremez"
"iyi tamam"
yukari cikip tekrardan dudaklarima geldi.alt dudagimi isirip emiyordu ve bu beni dahada tahrik ediyordu.normalda cok hizli icime giren emre simdi hizli girmisti ama yine aniden oldugu icin agzimdan ufak bir ciglik onun agzina dogru yol aldi. icimdeki her gel-gitinde dahada hizlaniyordu ve inlemelerimiz artiyordu. icime son kez girdiginde ikimizde bosalmistik.icimden cikip yanima uzandi.belimden tutup beni kendine cekti ve omzumu optu.
"harikaydin abla"
"bana abla demeyi kes senden sadece 2 ay buguyum hem insan ablasiyla birlikte olmak icin can atmaz"
"haklisin bir sey merak ettim simdi sen mustakbel kocani kardesinlemi aldatmis oluyorsun?"
"elime kalirsin sen emre biliyorsun dimi?"
"yo bilmiyorum"
ben simdi sana gosteririm.onu omzundan itip yataga sirt ustu uzanmasini sagladim. karnina oturarak dudaklarina yoneldim. onun bana yaptigini yapip boynuna yoneldim. karinindan biraz asagiya kayinca boguk bir sesle inledi. biraz daha asagiya indigimda tam erkekliginin ustune gelmis oldum.kendimi yavas yavas ona surtup erkekligini kaldirmaya basladim. tam kivama gelince ustunde kalktim ve giyinmeye basladim.
"eylul?"
"efendim kardesim"
"ah hadi ama bana bunu yapma"
"ben sana...
elimi kaldirip salladim.
dedim elime dusersin diye"
"cok kotu durumdayim ama"
"umrumda degil emre git elini sik"
diyerek ona inat yavas giyindim ve gecitten odama gittim.odama girer girmez telefonum caldi.arayan kimmis diye bakinca annem oldugunu anladim.cagriyi reddettim ve cantami alarak asagiya indim. annem ayakkata durup saga sola gidiyordu.asagiya inince bana bakti ve derin nefes alarak konusmak icin hazirlandi.
"neredesin sen eylul?"
"cehennemin dibinde zebaniyle sevisiyordum"
"o ne bicim laf oyle"
"off buradayim iste ne oldu?"
"okuluna devam ediyorsun ve haftaya evleniyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ASKIDA)
ChickLitAŞK... Söylenişi bile bir güç ister, Peki y AŞKI yaşamak? Birine delirircesine aşık oldun mu hiç? Küçükken okulundan kaçıp sırf onu görmeye gittin mi? O ağladığında onu kollarının arasına alamayıp uzaktan izlemek zorunda kaldın mı? Onu sadece tek ki...