1

168 14 2
                                    

*jin jin pov*

  "new school,new friends and everything new.....boring."

genap harini dah seminggu adik aq pergi.mak aq kata dia nak lupakan kenangan dengan arwah..so dia ajak satu keluarga pindah ke S.E.O.U.L....

nama aq Park Jin Jin...mungkin dengar macam kelakar tapi kena lah terima takdir..dan sekarang aq tengah berdiri betul betul depan SOPA (School Of Performing Arts Seoul)..mak pun satu..aq taulah harini first day aq masuk sini..x payahla nak beria teman ..aq dah besar lah..tapi,tengok dari muka mak..aq tau mak sedih lagi pasal adik..

"dah la mak..mak hantar akk sampai sini je cukup.."

"betul ni??" 😐  nampak x..even aq dah besar..mak still x caya ngn aq

"akk dah besar lah"

"joeun haru dweseyo"(have a nice day)

"byeeee...😪"

aq terus kan langkah aq ke principal office.....

'tok tok tok' aq ketuk pintu

"Annyeonghaseyo? Jeoneun jin park imnida. Cheoeum boepgesseumnida."

"kamu pelajar yg baru pindah tu ye??jom saya bawa kamu ke kelas.."kata pengetua tuu..

terdetik kat hati aq...'asal cepat sangat masuk kelas...'

pengetua bukak pintu"shillejiman...saya nk perkenalkan pelajar baru kelas kamu"

aq tengok dari luar...hmmm..3-1...macam mana lah budak budak dalam nii...fighting dearself

tiba tiba aq dengar pengetua panggil nama aq....aq masuk and pengetua pun keluar

"Annyeonghaseyo? Jeoneun jin park imnida. Cheoeum boepgesseumnida.sila beri tunjuk ajar"

aq bow 90 darjah....

"kamu boleh duduk sebelah jisoo"arah cg tuu...x silap aq nama cg tu kwang soo..whateverlah...

aq nampak jisoo angkat tangan...aq gi kat dia aq duduk and letak beg

"hiiii..jisoo imnida...lets be bestfriend.." budak sebelah aq perkenalkan diri dia

"just call me DJ"  aq balas..

"ok DJ"

skip time balik⏲ 

aq keluar dari kelas cepat cepat..nak balik punya pasal...tiba tiba...


P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now