Aq belek kertas tu betul betul...aq sedar something...aq pusing kan sticky note tu..and aq baca...sambungkan...
'NAM' + 'JA' + 'CHIN' + 'GU'
😲😨
Lepas aq baca benda tu...tangan aq start mengigil....maksudnya selama ni...aq x bertepuk sebelah tangan😶aq masukkan semua sticky note tu kat dalam beg ...aq masuk tandas and tukar baju paling simple
aq just pikir aq nk kejar dia....nk mintak jin hantar memang x sempat ah cite dia....aq capai kunci moto kat tepi dinding and aq drive sendiri...
tapi...jujur aq kata.. aq memang x pandai bawak moto...L.A.N.G.S.U.N.G...aq just pikir aq nk kejar dia je....
Aq start moto....
yes!!..on pun
Aq naik moto and try tekan minyak...
X sampai 100m aq tersungkur jatuh...yg paling malang bila moto tu jatuh atas aq...pedih...aq tau kaki aq start luka..Aq x pandang kaki aq...aq terus on moto balik..and...pecut gi airport
SKIP TIME KAT AIRPORT
sampai je..aq terus parking moto + pecut masuk airport...
Aq jengah kepala aq cari mrs. Kim...sebab tae pernah kenalkan omma dia kat aq....
...tetiba aq nampak wanita yg aq cari kat balai perlepasan...
Aq lari gi kat keluarga Kim...tapi
Mana dia??
Kenapa aq x nmpk dia??
Mana beg dia??
Kenapa dia x de kat sini??
Macam macam persoalan yg bermain kat pikiran aq...aq terus gi kat mrs.Kim
"Annyeong ajumma" tegur aq dengan senyuman..
Wanita yg aq panggil ajumma itu pusing menghadap aq..
"Ehh..jin jin..kenapa ngn kamu??"
Aq abaikan soalan mrs.Kim dan terus tanya "Mrs.Kim...tae mana??"
Ajumma itu menunjukkan reaksi terkejut..."ehh...taehyung suruh kamu panggil dia tae ke??" Tanya ajumma..
"Haah...kenapa ajumma??😯"
"X de lah..sebab tae pernah bagitau kami...bila ade yeoja yg berjumpa dgn kami sekeluarga...dan panggil taehyung dengan panggilan tae...maksudnya tu lah yeoja yg dia dah berkenan...lagipun...taehyung x benarkan kami or org lain even kawan dia panggil dia tae...sebab dia kata panggilan tu hanya untuk yeoja dia saje"
Aq speechless😢.....
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)