25

14 0 0
                                    

JIN JIN POV

aq bukak mata aq selow selow...aq dudukkan diri aq atas katil...emm aq tertido...asal katil aq macam lembut sangat...aq pandang kiri...emmm..patutlah..aq kat bilik dia...aq toleh kanan..aq nampak dia tengah lena baring...emmm rasanya dia yg angkat aq naik katil dia..

aq baring balik sebelah dia n aq usap rambut dia yg tutup mata tu...tetiba ayat macam ni keluar dari mulut aq.."emmm..sayang..kenapa awak hensem sangat??..saya pun x paham kenapa awak boleh jatuh cinta dengan org macam saya...? awak terlalu sempurna untuk saya sayang ...saya takut nak memiliki hati awak ni..saya takut nak pegang erat tangan awak...saya risau dalam masa yg sama saya pegang erat tangan kanan awak..tapi saya x sedar org lain dah pegang tangan kiri awak lagi erat dari saya....sayang...tolonglah...jujur dengan saya ye...bagitau saya kalau satu hari nanti..awak nak pegang tangan org belah kiri awak and lepaskan tangan saya yeee....saya taknak kasih dikongsi...🙂😊"

air mata aq mengalir tanpa aq sedar... aq bangun dari katil ..nak gerak masuk bilik aq balik...tapi tangan aq kena tarik..so aq terduduk balik atas katil tu...

"why did you said that?" (oh mai gad..why so sexy..dengan serak serak basah...baru bangun tido lak tu..eiiiyaiii)

TAE TAE POV

Uwaaaaaaaa!!!! aq almost crying wei..nasib baik dia stop ...kalau tak memang gugur air mata aq kat situ

aq teruskan percakapan aq... 

"kenapa sayang??...kenapa you cakap macam ni??..relationship kita baru nak mula..you dah pikir negative macam nii...i x suka lah😣😣lets just focus on our relationship until the last babe...😇😇😬once you put your hand in my hand.... we will face the world together no matter what happens.🥺🥺😭.Please..I never want you to stop loving me.You know me so well, inside and out."

air mata aq dah meleleyh macam org gila dah...eiii malunya lelaki nangis depan gadisnya... (huh..bm..gempak!)

aq pun x tau macam mana kitaorang boleh ada dalam situasi nangis nangis pepagi buta ni... guys...its 2 a.m. in the morning..and we had this emotional conversation..like wattt??🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️⁉️

"you la ni...x pasal pasal air mata jantan aii gugur pepagi buta ni...😫😩..patutnya selalu couple yg lain dapat morning kisses..i?...nanak ah kawan ngn u camnie..jom aaaa break😒😕" aq acah merajuk...hahahahha

ekceli ape yg keluar dari mulut dia lepas ni aq dah expect dah..

"fine..jom break.." dia jalan gi sliding n terus gi bilik dia..

(dude..typical perempuan...mana pernah reti pujuk lelaki..end up kita yg kena pujuk dia...haih)

INCHEON INTERNATIONAL AIRPORT  {JINJIN POV}

"u have everything?..your passport?..your phone?..y-.." tae bersuara..memecah kesepian diantara kami berdua...(umekkk..BM diaa..ssuuppp☝🏻☝🏻)

wait..asal mamat ni beria sangat tanya banyak soalan ni?...

"babe..i....x....nyanyuk....lagi...tau..don worreh laa..i have everything in my backpack.."

everything going so smooth..daftar masuk...naik aeroplane✈️..n take a selfie📱(this one is a must okeyhh) ..

P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now