"omma ....akk dah balik...rindunya"
aq bukak kasut nk masuk rumah...bila aq tolak pintu aq tengok rumah gelap..ehh nak kata sambut bday aq..dah lepas..aq baru jalan dua tiga tapak..
tibe tibe....
ada orang tekup mulut aq dari belakang...aq nk menjerit tapi x dapat
'aduhh mana omma ni...jangan lah jadi apa apa kat omma...'
even aq tau aq dalam bahaya...aq dah tak de pilihan lain...
aq pegang tangan dia..and aq gigit...aq dengar dia jerit
ha amik kau...kacau aq lagi...
lepas aq dah lepas dari pegangan dia....aq menjerit.....aq terus lari gi kat suis lampu..aq bukak lampu..
aq punya terkejut sampai menjerit..... bila.... aq nampak orang yg kacau aq tadi rupanya...
"KIM SEOK JIN!!!!!!!!!!!!!....ko dah pahal buat macam tu...nk gurau berpada lah..aduhmak..."aq pandang dia x puas hati...
lepas dengar aq menjerit..aq nampak omma keluar dari dapur tegelak macam orang gila
"yang omma nak gelak macam tu pulak apahal!!"
aq lari masuk bilik..aq hentak pintu
"pikir seronok ke gurau macam tu..orang dah la baru balik...mood tengah baik...sakit nya hatiiii
nak carut ...pikir abg je...dosa dosa...sabarjelah"
aq x de pilihan lain selain daripada duduk dalam bilik ni sampai bila bila....MAMPUS!!
OMMA POV
"ha dah la tu gelakkan adik kamu...omma dah kata jangan buat macam tu kamu degil..."
"ala biarlah omma...seronok...tengok muka dia takut tadi...rasa nak rakam video je....."
"dah dah..kejap lagi pergi naik atas..pujuk adik kamu tu..dia baru je balik kamu dah kacau dia...abang jenis apa lah kamu ni.."
ni lah anak aq...x pernah nk berhenti kacau adik dia tu...haihhh
SEOKJIN POV
tiba tiba rasa bersalah la kat hati aq...aq nampak dia baru balik ngan kawan dia...kena pikir balik ni macam mana nak pujuk dia...natilah aq...walaupun dia tu ganas...hati dia lembut
haih...
aq lari naik atas cepat cepat...budak tu bukan boleh biar lelama..nanti tau tau mati je dalam bilik tu...
JIN JIN POV
"adik ooo adik...abg minta maaf..janganlah merajuk..sayang ooo sayang...janganlah macam nii.."
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)