"Sayang ooo sayang...janganlah marah.....abg gurau je...dik..sape tadi tu??namchi baru??"
"ko nk menyibuk pehall...bukan urusan kau .....pergi mati lah...!!!!!!"jerit aq dari dalam bilik
"dik....ko betul betul marah aq ke??....tak pe lah..aq masuk bilik dulu"
aq was was bila aq dengar abg aq ckp dia nk masuk bilik..aq try bangun dari katil and jenguk dari celah pintu..tengok dia x de.."hmmm...tau pun nk masuk bilik nyemak je..."
Belum sempat aq nak tutup pintu..tetiba pintu aq kena tahan..aq pandang tengok jin oppa tahan pintu..
"eishhh..lepaslah..biar aq tutup pi--"
tiba tiba dia tarik aq dalam pelukan dia
aq dengar bunyi esakkan yg sayu sangat...aq tolak dia and...tengok abg aq tengah menangis
"weii!!!!😫😫😫ko asal doh??aq yg merajuk ko yg nangis asal???"
KIM SEOK JIN POV
Tengah aq pujuk adik aq...tibe tibe kepala aq sakit...aq dapat bayangan...
bayangan tu kata dia nk.....dia kata dia nk adik aq..cukuplah dua org penting dlm hidup aq ...yg aq sayang pergi macam tu je...
Disebabkan itu aq peluk adik aq...aq bisik kat dia"jangan tinggal kan abg...abg takut..abg janji abg akn lindungi adik dan omma elok elok..jangan pergi mana mana ye...?"
aq x nk buat adik aq risau jadi aq x bagitau dia ape ape..aq just cakap aq rindukan dia"
JIN JIN POV
"Bang...sieslah ko rindu aq??"
"sies lah..x kn aq nangis sebab aq benci ko lak.."
"abg...."
"ye dikk?"
"malam ni tido ngn aq..nak story....hehehehe" aq sampaikan hasrat hati aq..😬
"ok" aq perasan abg aq tengok jam...
"dik...sekarang kol 08:30...movie jom??"
"aduh..asal ko x bagitau ko nk balik ...kalau x aq gi borong dvd horror kat kedai depan tu.."
"hmm..x pe xpe harini aq belanja.." balas abg..
"wait a minute...✋✋ko ajak tengok movie kat luar ke??"😳
"ye lah..rindu nk hang out ngn kau..."
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)