TIME BALIK"ahhh 자기야...penat lah..sakit tangan" aq mengadu kat dia lepas kitaorang langkah keluar dari skolah
"alololololo..sini meh kita picit picit...sian dia..tulah..sape suruh kutuk monster tu lagi"...wah....ade jugak yg nyepport aq.
sampai jerumah..aq campak beg aq atas katil..aq amik towel..terus mandi..lega siak lepasmandi ni...aq amik phone sambil layan OUTSTARGRAM...banyak gak artis artis ni punya gosip...hmmmmmmm...aq scroll punya scrooll aq jumpa satu post...
'THE BEST BARISTA IN *****'
"wait a min..aq kenal body tu...spec tu pun macam pernah nampak..tapi dimana yaa??" aq perati muka dia dekat dekat baru aq perasan..."ehh...jiran belkang nii...ehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! pakwe aq la tuuuu!!!!!!!!!"aq cepat cepat bangun dari katil...tekan sliding n terus ke rumah belakang...aq terjah bilik dia n jerit"sayangg...i need to show u something...where r u?"
aq dengar ada suara dari bawah...aq jenguk kat tangga tapi x de org...tetiba ada suara mencelah "here baby..why??"
aq pusing...terus ternganga....whatttt...dia berbalut dengan tuala jee...aduyaiii..wrong timing ahh..aq tutup muka aq n kata "..x pelah..saya balik dulu..nanti dah siap bagitau..saya datang balik"
Aq nk lari gi masuk bilik tapi x sempat..dia tarik tangan aq n masuk dalam dakapan dia..dehekkkkk 💥💥💥😣😣 malunyaaaa
Aq pandang muka dia skit jee...'chupp' aq tutup mata tanpa sebab arggggjhhhhhhh "yaaaa!!!!바보"
Aq lri masuk bilik cept cepat n tutup sliding "미쳤어요??" Aq ketuk kepala aq banyak kali 'kenapalah aq tutup mata tdi..gila ke..arggggg malunyaaa'
Masuk mesej baruMy Barista💕
-Babe, im done👍🏻👍🏻😘🤤Kenapa dengan emoji tu aduyaaiii..aq blushh☺️☺️..aq herak balik pergi bilik dia tapi kalini dengan langkh yg takut takut..seram seyyhhh tetiba lain pulak yg jadi..hah koo
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)