14

72 6 2
                                    

JIN JIN POV

Aq x boleh tahan bila..tangan aq naik kat bibir dia dan tarik hansplast...

"mesti sakit kan??" aq x tau kenapa tapi aq menangis...

aq dengar dia kata "hei!!!..kenapa kena nangis???...aq kan lelaki....x sakit lah...relax lah...aq nk P-I-N-D-A-H je pun..kita boleh calling calling lah...kau kan ade jisoo...lagipun kau baru kenal aq...buat ape nk kawan ..."

dia lap air mata aq...

tengah aq sebok cuwett cuwet..tetiba.."ITU DIA..SWEET CHINGU MULA DAH!!!" aq dengar jisoo jerit dari depan..

aq pandang dia ..aq amik pencil case aq..n ...aq balik kat dia...fuhh...nasib kau baik harini...seb baik x kena....."vavie lah kau"...

aq pandang taetae kat sebelah aq..

aq pandang taetae kat sebelah aq

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"senyum senyum...aq tampa ko kang.."

aq kesat air mata aq and aq angkat tangan..acah acah nk tampa dia..

"wei wei...선생님 (seonsaengnim) otw!!!"

aq keluarkan buku siap siap..letak atas meja...time seonsaengnim tengah mengajar..taetae letak sticky note kat depan aq.. 'BE'...be??..ape yg be??

SKIP TIME BALIK

aq jalan keluar dari sekolah..tiba tiba mamat tu dtg.."awekkk..balik sorang ke??"

"uishh..aq x sangka pulak ko ni buta..ada nampak org lain ke??" aq balas dengan agak kasar and pandang kiri kanan

"jangan lah marah..kita tanya dia..dia marah kita pulak..aq tampa kang.." ...uihhh..sedap mamat ni je nak tampa aq..aq teringat something..

"Taetae??" aq panggil dia..

"yup..awat??"

"ape maksud 'be' ni???" aq tanya dia.....almaklumlah....sebelum ni bizi sampai x sempat nk tanya....aq pandang dia... dia jeling aq...

"nanti ko tau lah" mamat ni memang nk makan penyepak aq agaknye...

"eishh"..aq hentak kaki aq..aq jalan laju ...malas nk hadap muka mamat tu...x sampai tengah jalan...dia kejar aq balik

"yeobo!!" aq pandang dia..aq stop..

"sape sayang kau???..jangan ikut aq!!..gi balik tempat kau..nyemak.." aq jerit kat dia..aq teruskan langkah aq

"wei janganlah marah...aq nk manja manja je...minggu depan aq nk pindah dah..." a aq terpikir.....wait..what??..harini berapa haribulan??..aq tengok jam aq..ouhh..shit..harini 26/3...

"ouhh..ko memang nk tinggalkan aq eh??" aq pandang dia n aq blah camtu je 


MUNGKIN SAYA AKAN UPDATE LAMBAT SKIT..DAH DEKAT BULAN 10...JADI PT3 PUN MAKIN MENJELMA...JANGAN LUPA VOTE AND COMMENT...COMMENT ANDA MEMBANTU SAYA

COMMENT ANDA MEMBANTU SAYA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now