ESOKNYA
"Jisoo jisoo jisoo jisoo jisooooooooo!!!!" aq lari masuk kelas while jerit nama member boeek....
"kau nak ape hanat...?" dia pandang muka aq dengan derp faceuu diaa..kuang ajo pempuan ni...dia hanat hanat kan aq😑😑😑...
aq balas kat dia" x de mende ah...aq jerit nama kau kat koridor tadi sebab nk bagi kau popular..kau tengok ah..jakgi mesti ramai datang kelas cari kau....hahahhhahah"
"wei jin jin...cuti ni ko gi memana akk???...aq cadang nk buat double date..kau ngn aq??"
"hahah..the hack siakk kau..sejak bila kau baik ngt niii...x leh a weii.....aq dah ade plan...date jugakk"
tetiba lak ade suara muncul.."eh awak ade namchi??kenapa saya x tau??"
"wei asal aq rasa macam saem bebal tu punya suara ehh..kita borak dua je kan?
kan saem kan??"
wait a minute..s-saemm...damnn..aq baru kutuk dia depan depan siakk....jap sebelum aq pusing belakang..kena pikir dulu nk bagi reaction ape...ok..got it
"✌✌..ehhh saemmm....saemm sehat..mesti saem penat kan???saem x amik cu-"
"wahhh...baru saya tau saya bebal" dia potong ayat aq weii....x leh ni..kena guna cara lain
"ehh saemm...ne ade..saemm dah la encem..saemm minat teacher iu kan..nanti saya tolong saem ngn teacher...lepaskan saya kalini je saemm..pleasee...lagipun saem x rasa gempak ke saya kutuk saem depan depan...tapi dak lain dah kompom kompom kutuk saem blakang blakang kann??"
aq pandang jisoo dia tengah tepuk dahi...makna simple dia..(youre dead bestie)
"SEBELUM AWAK BALIK TULIS SURAT MINTAK MAAF .3 A4 PAPER FULL"
satu je perkataan yang keluar dari mulut aq..
"damn"
BILIK KAUNSELING
'saya Park Jin jin ingin meminta maaf kepada--'
aq pusing bila pintu bilik kaunseling kena hempas..
"chagi!!! 너 괜찮 니?" dia pandang muka aq...usap pipi...tengok dahi..tengok ma--
"waitt..jangan lah kacauuu..saya tengah buziiii niii" 🙄🙄
"mian miann.."
30 MIN KEMUDIAN....
aq try pusing slow slow kat tepi..
eh eh..creppy pulak mamat niii..main pandang pandang pikir sawittt kahh??
tengah sibuk ckp pasal dia dalam hati tetiba dia bangun
"ehh?/awak nk gi mana..kata nk teman??"
dia boleh pulak cakap macam ni..
"ouhh...nk gi beli air..pipi awak macam tengah terbakar jee💕😊"
'THE HECKKK'
MAAF YE...SAYA SEJAK KEBELAKANGAN NI MACAM BUZI SKIT..JARANG BOLEH ONN..MEKASIH SUDI BACA..KALAU X KEBERATAN..VOTE DAN KOMEN YEE
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)