#PART C

10 0 0
                                    

MINHO POV

sejak dari kes barang minmin 'turun tangga dengan sendirinya'...aq suruh bibik buang benda benda tu..aq panggil pak pawang bersihkan rumah ni..andd...obviously Aq...pindah sekolah...oviously sape je x takut bila ur death ex kacau kau ann....seminggu aq x tido haritu...

SCHOOL PART

"안녕하세요 =D my name is Park Minho...im a new student here...please give guidance to me...and Nice to meet u all" aq perkenalkan diri aku di hadapan kelas dengan bangganya....aq tau tak lama lagi ada yg dekat ngn aku sebab nak kawan...haih..muka hensem macam ni sape yang tak nak kan??
"okeyhh semua...kawan dengan minho elok elok yee..jangan gaduh gaduh...dan awak minho..disebab kan awak masuk waktu senior year and semua tempat dah penuh...awak boleh duduk sebelah Maria"

aq cari perempuan yg nama maria tu...and aq tak tau kenapa aq tak jumpa dia "saem, which one is Maria?" saem jerit dari depan kelas "Maria put ur hands up"

aq nampak sorang perempuan rambut panjang tengah mamai ....tapi kepala dia still atas meja and dia angkat tangan...aq gerakkan langkah kakiku ke meja..

semakin dekat aq dengan meja...tiba tiba Maria angkat kepalanya dari meja dan pandang aq berjalan ke arahnya...

Auto aq berhenti langkah aku 'why?! kenapa muka dia macam aq pernah nampak!? ' secara tak sengaja ingatan aq kembali...


-THROWBACK-

"BABII KAUUU!!! JANGAN KAU BERANI KACAU AKUU!! LEPASKAN AKUU!! KAU MEMANG MANUSIA YANG BERPERANGAI SYAITAN!! Aku akan pastikan kematian aku tidak disorok .... aq akan pastikan semua orang yg ada dengan kau tau pasal aku...aq takkan tinggalkan kau seorang dirii...kau tunngu...aq akan sentiasa ada dengan kau..."  -minmin-

"Ouh really sayang? then y r u here? u should be home..having fun with UR FUCKING DAMN FAMILY...EATING UR DINNER OR WHATSOVER BITCH...!!!! and look at u now...u r here... with a tying hand begging me to release u out... HAHAHAHAHAHAH"  -minho-

"stop this minho...i knoww u well...u r not supposed to do this...i know u love me and i want u to know that we can take this relationship so far...we can get married ...watching our kids play together and moree...so stop doing this...i love u!"  -minmin-

"STOP IT..!! DONT ACT LIKE U KNOW ME WELL !! WE JUST KNOW EACH OTHER FOR 4 MONTHS ONLY!! kau merayu macam mana pun...kau memang takkan kembali kat pangkuan keluarga kau..dah la berhenti la berharap...aq nak kau untuk aku sorang je! "

"kau memang lelaki yang tak berhati perut...kau tak kesian ke kat parents kau...LAHIRKAN ANAK BERPERANGAI SYAITAN MACAM KAU!!"

*sambil menarik rambut minmin* "SYAITAN? EHH PEREMPUAN KAU DENGAR NI EH...WALAUPUN AKU NI JAHAT...AQ NI PERANGAI SYAITAN..TAPI AQ TAK MURAH MACAM KAU LA SIALL!!! KAU INGAT AKU TAK TAU KE KAU JUAL BADAN KAU DEKAT KAWAN BAIK KAU SENDIRI!! KAU MEMANG SIALL..TAK PAYAH NAK TUNJUK   YANG    KAU   TU   MEMANG   BAIKK   LA   SUNDALLL   !!"

minho perhatikan gerak geri minmin...dia kaku terdiam...lalu minmin bersuara

"m-mana kau tau ? aq tak pernah bukak sikit pun dekat sesiapa pasal ni .... and kalau betul pun aku jual badan...ni hal aku..and KAU TAK BERHAK NAK MASU---" *bang* sedas tembakan dilepaskan 

dan tubuh gadis itu lemah terbaring.......




-Im sorry for such a bad english
-maaf juga sebab dah bertahun tak update

- do support my novel and im trying my best to continue it =D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now