4

102 12 0
                                    

TAETAE POV

aq terjaga bila akk sebelah ni kejut...dia kata movie dah habis..akk tu kata lagi "adik dgn gurlfriend adik ni sweet lah..akk usha je dari tadi"😝..aq baru nak cakap kat akk tu...akk tu dah pergi dulu..

aq pandang sebelah sebab rasa macam berat je...aq tengok jin tengah syok tido...aq senyum and aq alihkan rambut depan dia yg jatuh...'cantiknya dia...kalaulah satu ari nanti aq dapat dia....aq akn jaga dia elok elok...sekarang pun aq dah sayang dia macam nyawa aq sendiri...'

aq x nk lama lama macam tu..kalau dia perasan aq buat macamtu..mesti dia x nk tegur aq dah....aq kejut dia bangun"Dj....bangun lah....movie dah habis..nak makan tak???...aq tau ko lapar"

JIN JIN POV

Aq dengar ade org kejut aq...eh jap..aq tertido ke..aduhh sebelum ni kalau keluar ngn member lama pun..x pernah tido masa tengah tengok movie...damn...malunya..aq pandang sebelah tengok tae tengah pandang aq

"good morning😁"dia kata...

wtf...aq pandang dia n aq terus tolak dia...aq pusing tengok dia tengah terkejut dgn tindakan aq..

aq pusing tengok dia tengah terkejut dgn tindakan aq

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aq keluar dari situ and cari jisoo cepat cepat..tadi dia cakap diorang tunggu kat foodcourt...puas aq pusing ....x jumpa juga..dah dekat 30 minit...perut aq dah la lapar...ni pulak first time aq gi sini....

aq x nk nangis..nanti nampak sangat yg aq ni lemah...

tengah aq jalan sorang sorang..tiba tiba aq rasa tangan aq kena tarik...aq pandang nampak tae tengah pegang tangan aq..aq nak lepaskan tapi dia pegang kuat sangat...sakitt!!

time tu aq dah tak tahan..mata aq dah start berair...

dalam berapa minit kitaorang jalan....dia lepaskan tangan aq...aq terus dongak pandang muka dia ....time tu jarak kitaorang dekat sangat.....  aq pandang belakang dia..foodcourt dah dekat. ...tiba tiba dia cakap...

"ko kan baru pindah...jisoo suruh aq pergi foodcourt dgn kau sebab ko budak baru..penat aq cari ko..laju nya jalan..aq tau ko takut..dah dah..jangan nangis..aq kan ade.."

dia pandang muka aq pastu dia lap air mata aq....tanpa aq sangka tiba tiba dia tarik aq...masuk dalam pelukan dia...

aq x tau kenapa...tapi bila dalam pelukan dia..aq rasa tenang....

SKIP TIME BALIK

fuh...hari yg memenatkan..aq lambai diorang sebelum aq pandang belakan..aq nampak tae bukak tingkap and pandang aq...tiba tiba dia kenyit mata kat aq

tiba tiba dia kenyit mata kat aq

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aq x tau kenapa..tapi aqpusing nk masuk rumah aq senyumm..☺️

P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now