8

72 11 2
                                    

Lepas jumpa omma...aq pergi kat ruang tamu balik...
Aq nampak jin dah duduk kat depan tv...tengah pasang cd
"Wei...dah lom???aq nk story niii...cite gempak.."
Tetiba dia balas camni
"Dik...aq pun ade benda nk story kat kau ni...😕"
Aq pandang dia...eh mamat nii...x pernah nk story morry.....
Lepas dia dah siap pasang cd...tetiba aq nampak gambar arwah adik aq ngn sorang laki kat dalam tv tu....aq pandang abg aq......keliru...."mana ko dapat ni???,kenapa kau ade benda ni??siapa yg bagi kau ni??ko tau ke siapa budak ni???...kenapa adik ade kat situ???..."
Aq pandang abg aq dalam keadaan mata bertakung"wei!!!!...aq tanya ni jawab lah"...
Jin tepuk belakang aq....pastu dia ckp" time kat US...ade org hantar kat aq.....aq x tau ape isi kandungan dia...bila aq balik...aq bukak benda ni...aq menangis..."
Aq tengok kat tv balik...pade pengakhiran cd tu...ade video...video macam mana adik diperkosa....aq nampak jelas...muka mamat tu..."damn shit....fuck you..." aq menangis sambil pandang abg...
"Wei....aq dah jumpa budak tu..." kataku pada jin

SEOK JIN POV
Aq terkejut bila dongsaeng aq ckp macamtu....wait a minute..." how???when???where??who???"...
Aq dengar adik aq balas.."tahun ni kan kita pindah...aq pilih nk masuk sopa....and balik aq jumpa dia...dia balik ngn kawan dia....happy je.."...
Jap jap...aq x paham...katalah yg dia jumpa mamat dalam tv tu???

"sekarang ni...ko nk ckp yg ko jumpa mamat x guna ni kat sekolah kau"

"haah"

F**K....aq x kira...benda yg aq sayang..x boleh bagi org lain amik....tapi sekarang dia dah rampas something yg sangat berharga dari aq....

"Dik......ko ade plan??"

"bang...cukuplah kita kacau dia dulu.."

aq senyum dekat adik aq....

"#PLAN A"


P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now