23

10 0 0
                                    

CUTI MUSIM PANAS

"Akhirnya dah cutii..sakit badan aq..saem tu kejam..org cuti..cuti jelah..sebok dengan kerja tu lah ini lah 😓😓" aq mengeluh kuat kuat sambil kosongkan loker

"sayanggg..ape marah marah nii...tu nanti dahi kerut kerut terus kedut muka...pastu buruk..lepas dah buruk orang mintak putus...muahahahahahah 😂😂😂😂😂" senyap senyap dia datang peluk aq dari belakang.

"yahh!!!바보!! janganlah nak menggatal kat sini...can u just waitt...malu lah kawan semua pandangg.." muka aq start merah merah...haih nak cendoll...

dia gelak dengan muka yg ehem ehem tu 🥺🥺

dia gelak dengan muka yg ehem ehem tu 🥺🥺

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"emm..sayang...mama dah email ticket..sorry kata macam ni tapi" dia pandang kiri kanan n bisik kat telinga aq..uwah uwah...pikir suwett ah?? "kita kena pergi ESOK~~"

"WHATTTT!!!" terus dia tekup mulut aq "sayang jangan lah bisying bisying..aii kiss u nanti kang..lagipun bukan ai yang nak...mama yg suruh cepat datang..dia kata dia teringin nak jumpa u...lagi satu esok flight kita pukul 7:00 pagi tau...pastikan u dah siap kan barang barang u terus balik ni...jangan lu--" aq picit mulut dia...

"hello boss ku...ini jin jin lah..pantas orgnya..jangan risau ah...sebelum kol 12 malam ni barang dah siap.😆👌🏻." dia jeling dengan pandangan yg menghiwnaww..

TAE TAE POV

ekceli pasal ticket tu aq yg mintak kat mama suruh awal skit..boleh gi date jejauh..hahahahah..

sampai je umah..aq terus pack barang....aq ni jenis yg malas skit..so aq just capai baju baju yg rasanya perlu pakai kat sana nanti and terus sumbat dalam beg..aq tutup , zip n biar tepi pintu bilik...aq baring atas katil n main outstargram...

dah dekat 30 ke 45 minit camtu aq dengar sliding bilik aq terbukak...aq dah syeram dahh... dia masuk je bilik aq terus dia cakap "BABYY!!! kenapa x mandi lagi nii...hah??!!! nak i cubit ke baru nak mandi..."

aq tengok dia jalan ke bilik air aq n amik tuala....x sampai 5 saat dia keluar dari toilet n campak tuala tu kat muka aq.."nah nah...gi mandi..bushukk lahhhh!!" dia tarik tangan aq...

aq saje nak buat jahat so aq tarik tangan dia balik n biar dia baring kat sebelah aq.....lepastu aq terus peluk dia... "hah...rasain looo...bau ketiak ku yg harum semerbak nii...ahahahahah..hamik kooo" dia tolak tolak badan aq sekuat hati dia tapi aq x bergerak lansung...dalam 3 minit dia berusaha bersungguh sungguh..aq rasa macam dia dah penat...sebab tangan dia duduk diam.....rupanya dia peluk aq balik...]m

aishhh sape x blush...hahahahah
Lepas dah 3 min macam tu..aq jalan gi toilet..nak bersihkan diri cepat..badan rasa melekit sangat..

P.E.L.I.K...[v]Where stories live. Discover now