Sumpah aq speechless....wtf?!...did ajumma just say that..tae hanya suruh org yg dia s-sayang untuk panggil dia tae...
Air mata aq dah start bertakung...shit betullah...aq tanya ajumma balik..
"Ajumma...saya betul2 dalam emergency...saya perlu tau tae dekat mana??"☹
Mrs.Kim pandang aq.. "tapi jinjin..kamu luka"😓
Aq senyum "x pe...saya just nk tau t-tae mana"🙂
"Dia kata dia nk pergi rumah kamu"
".........................................."TAETAE POV
Aq ketuk pintu rumah dia... "jinjinn!!!"
Aq jerit dari luar rumah...mana dia ni...nk masuk.. tapi pintu kunci..aq x de lah bodo sangat..kalau dah encem encem macam ni nk panjat tingkap pulak...aq dah start nk nangis...
"Wei jinjin..k-keluarlahh"JINJIN POV
aq x tau kenapa aq amik tindakan bodo ni untuk lari...even aq tau aq tengah sakit...ye..sekqrang aq tengah lari balik rumah...kenapa ni...tae suka nyusahkan aq.......
Aq lari....aq sampai lorong rumah aq....aq jalan...sebab aq dah x larat...
Sampai depan rumah aq nmpk tae tengah sandar kat tepi dindingSampai je..aq nampak dia tengah sandar kat tepi dinding
Yup...dia tengah nangis..tengok dia macam tu..aq yg sakit...aq dah berjaya buat seorang laki yg kental...yg aq sayang...menangis..depan muka aq sendiri
"Tae" aq panggil dia dengan suara yg lemah...aq dah x larat
Aq nampak dia lap air mata dia..and dia dtg dekat ..
Aq lari kat dia..and berdiri betul betul depan dia...
Aq bukak beg aq yg dah teruk..sebab dah tergesel dengan jalan tar tadi...
Aq keluarkan semua sticky note yg tae pernah bagi dulu...and..aq tarik tangan dia...aq letak sticky note tu depan dia...and aq peluk dia...aq menangis habis habis...TAETAE POV
"Aq rindu kau".... aq ckp kat dia...aq menangis sambil peluk dia...
Aq lepaskan pelukkan and aq pandang muka dia....
Aq ingat dia nk balas..tapi...dia tolak aq...
"Kenapa kau buat aq macam ni...kenapa kau seksa aq...kenapa kau buat aq tertanya???...kau suka tengok aq tersiksa macam ni?? " dia jerit depan muka aq... and dia smbung "aq rindu kau lagi banyak...sampai aq dah x sanggup nk tahan😭😭😭"
Air mata aq mengalir lagi...
Aq pandang dia and aq tarik dia masuk dalam pelukan aq...ye..sejujurnya aq rindu nk peluk dia macam ni....
"Btw..jinjin...ko dtg sini naik ape??" Aq tanya dia...
Dia pandang aq and dia gelak
"Jalan kaki✌"
Aq pandang dia...😲
"J-jalan kaki??!!"aq pandang kaki dia...wei...teruk..!!!
JINJIN POV
Aq pandang kaki aq and aq pandang dia...aq senyum..
"Jatuh moto"
Aq nampak dia pusing kan aq and tarik lengan baju aq...(abaikan tangan...tengok luka je sebab tu tngn macam namja)heheheh
Aq rasa pedih tapi aq buat dont know je...
Bila aq pandang dia...aq tengok dia start nangis...
"Hey...asal nangis??" Aq tanya dia...
"Sampai macam ni aq lukakan kau...aq ni memang x berguna...aq dah lukakn org yg aq sayang😭😢"
... aq senyum...
"X de bendalah....skit je ni"DEAR READERS TERSAYANG...TOLONG SAYA BOLEH??...VOTE AND COMMENT..SAYA SANGAT SANGAT PERLUKAN BANTUAN ANDA SEMUA...JANGAN LAH JADI SILENT READERS..
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)