Balik tu aq terus pejam mata tido...kenapa aq sedih sangat ni...even tae tu hanya kawan aq je kot🤔..
SKIP ESOK PAGI
aq bangun....haih..harini kena jumpa lagi...x tau lah ape lagi benda yg aq akn tau harini....
"Annyeong Dj cayang😗~~" tegur jisoo..pagi ni dia dtg ngn namchi dia..
"Weii...selepas 3 bulan kita kenal ni kan...ko x pernah pun bagitau aq nama namchi kau..." aq ckp ngn jisoo...
"Ouh..aq x bagitau kau ehh...😓..nama dia jiminnie...comel org dia..pengawas kat skolah ni"
Aq pandang tempat sebelah aq...mana taetae ni...lepas kes semalam..aq rasa bersalah sangat...TAETAE POV
aq masuk kelas lambat skit...maklumlah..bangun lambat..omma pun satu..awatlah x kejut....
Sekarang aq tengah berpeluh peluh berjalan kaki dari rumah ke skolah...moto rosak😑..menyusahkan betul...haihh...
Aq terowback balik ape yg jadi semalam...
Aq sentuh bibir aq yg luka ....aq letak hansaplast kat bibir sebab x nk omma nampak..
Sampai je kat depan kelas..aq masuk..n...terus duduk kat tempat aq...aq letak beg and aq pandang jin...
Dia pandang bawah je..aq keluar kan buku..and...start study...
Tenfah aq hafal nota..tetiba ade sticky note dtg..
'Mianhae'🙁..aq pandang muka dia...
Aq amik sticky note baru
'Gwechana'😊...
Aq letak atas meja dia...dia pandang aq and...
Tiba tiba...
Tangan dia naik kat bibir aq..aq terkejut...dia terus tarik hansaplast kat bibir aq slow slow...and aq tengok muka dia berubah...
"Awat??"
Tanya aq kat dia...
YOU ARE READING
P.E.L.I.K...[v]
FanfictionPelik??..kenapa pelik???... Sebab...ape yg jadi kat aq...mungkin akn bercampur atau ape yg jadi kat aq.. Adelah benda yg takkan pernah jadi kat kau =)